خبرهای داغ:
رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت:تاکنون ۸۵ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در حوزه شرق اهواز واکسینه شده اند و این روند همچنان در حال انجام است.
کد خبر: ۹۳۸۴۷۲۳
|
۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، امراله مردانی جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: تاکنون ۸۵ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در حوزه شرق اهواز واکسینه شده اند و این روند همچنان در حال انجام است.

وی افزود: ۵۶ درصد دانش آموزان شرق اهواز نیز حداقل یک دُز واکسن کرونا دریافت کرده اند و امیدواریم با مراجعه هر چه سریعتر دانش آموزان به مراکز تزریق واکسن قبل از بازگشایی مدارس واکسیناسیون آنها کامل شود.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در این منطقه ابراز نگرانی کرد و گفت: در حال حاضر اگرچه میانگین مراجعه به مراکز بهداشتی بین ۵۰۰ تا ۵۵۰ نفر است اما نگرانی ما از کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه است که انتظار داریم مردم این موضوع را جدی بگیرند.

مردانی با بیان اینکه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در شرق اهواز بین ۵۰ تا ۶۰ درصد است، ادامه داد: امیدواریم شهروندان عزیز همراهی کنند تا بتوانیم در کنار واکسیناسیون بر این ویروس غلبه کنیم.

مطابق جدیدترین رنگ بندی کرونایی در خوزستان، ۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها