خبرهای داغ:
مسئول اجتماعی سپاه ناحیه فامنین خبر داد

راه‌اندازی دفتر مشاوره خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی در فامنین

فامنین-مسئول اجتماعی سپاه ناحیه فامنین از راه‌اندازی دفتر مشاوره خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان فامنین توسط سپاه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۴۷۲۸
|
۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سلسله جلسات پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و طرح کرامت کوی ماماهان شهرستان فامنین با حضور اعضای قرارگاه در پایگاه شهید آوینی برگزار شد.

مسئول اجتماعی سپاه ناحیه فامنین در این جلسه اظهار داشت: دفتر مشاوره خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان فامنین توسط سپاه در خیابان شهید بهرامی جنب بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) راه‌اندازی شد.

سرهنگ عسگری افزود: این دفتر مشاوره در روزهای شنبه و دوشنبه به مردم شریف شهرستان فامنین به صورت تخصصی خدمات‌رسانی می‌کند.

در ادامه جلسه فرماندهان حوزه‌های خواهر و برادر نیز درباره اقدامات انجام شده در خصوص طرح کرامت مطالبی از جمله برگزاری کلاس‌های پیشگیری از اعتیاد برای خانواده، پیگیری و یا برگزاری کلاس‌های ورزشی مختلف در سطح شهر، برگزاری دوره‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به خصوص اعتیاد در پایگاه‌ها با مشارکت بهزیستی شهرستان بیان کردند.

در پایان نیز حجت‌الاسلام خلجی مدیر محله در طرح کرامت درباره پیگیری و تلاش‌ها در این خصوص و مشارکت برخی ارگان‌ها در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی تقدیر کرد.

گفتنی است؛ طرح کرامت با 12 کارگروه و مدیر محله  به مقوله کاهش اعتیاد در یک منطقه می‌پردازد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات