خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

تهیه و اهدای ۴۴ مورد جهیزیه به خانواده‌های نیازمند توسط سپاه نهاوند

نهاوند-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از تهیه و اهدای ۴۴ مورد جهیزیه و ۲۱ مورد سیسمونی به خانواده‌های نیازمند به همت خیرین و پایگاه‌های بسیج سپاه ناحیه نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۴۷۲۹
|
۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷

سرهنگ علی مختاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ترویج ازدواج آسان و تشویق به فرزندآوری، پایگاه‌های مقاومت ما به خصوص پایگاه‌های خواهر در سطح شهرستان نهاوند در حوزه استحفاظی خود خانواده‌های نیازمندی را که مشکل تأمین جهیزیه و سیسمونی دارند، شناسایی کرده و عملکرد شایسته‌ای را داشته‌اند.

وی افزود: پایگاه‌های مقاومت از ابتدای سال ۱۳۹۹تا مهر ۱۴۰۰ در دو زمینه جهیزیه و سیسمونی ورود موثری داشته‌اند که در تأمین جهیزیه نوعروسان ۴۴ مورد جهیزیه و تأمین سیسمونی ۲۱ مورد در مجموع به ارزش ۲میلیارد تومان بوده است .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ضمن تقدیر از خیرین گرامی که در این خصوص کمک شایانی به پایگاه‌های بسیج داشته‌اند، ابراز داشت: از خیرین درخواست داریم که برای تأمین جهیزیه و سیسمونی و رفع موانع ازدواج همچنان مساعدت و کمک خود را استمرار ببخشند تا در کنار هم بتوانیم قدمی در راستای ازدواج آسان و فرزندآوری برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات