خبرهای داغ:
پیام فرمانده و نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان استان اصفهان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان خودسیانی پیام تسلیتی صادر کردند
کد خبر: ۹۳۸۴۷۳۱
|
۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، فرمانده و نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان استان اصفهان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان خودسیانی پیام تسلیتی صادر کردند.

خبر ارتحال مادر شهیدان علی محمد، مسعود و ناصر خودسیانی که با همت بلند خویش مردان غیور و شجاعی را تربیت و روانه میدان جهاد و شهادت نمودموجب تاثر و تالم خاطر گردید.

 تهییت الهی بر آن اسوه صبر و استقامت که ۳ فرزند و یک برادر خود را تقدیم انقلاب نمود و دوران حیات خود را با زهد و پارسایی سپری نمود و با الهام گرفتن از مکتب ناب محمدی و عاشورایی عارفانه زیست و ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود شتافت تا حیاتی جاودانه را آغاز کند.

بی‌تردید مادری که برای رضای خدای متعال از عزیزترین سرمایه‌های زندگی خویش گذشت تا ارواح قدسی عزیزانش حافظ و پاسدار میهن اسلامی‌مان باشند، از جایگاه ممتاز و برجسته‌ای در رضوان الهی برخوردار خواهد بود.

 امید است خداوند متعال روح پاک آن سعیده فقیده را در اعلی علیین و در نعیم مقیم با شهدا و صدیقین و حضرت زهرا سلام الله علیها محشور فرماید.

 اینجانبان به نمایندگی از پاسداران و بسیجیان سپاه صاحب الزمان استان اصفهان مصیبت وارده را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحومه علو درجات و بهره مندی از الطاف بیکران الهی و برای بازماندگان پاداش صابرین توأم با عزت و سعادت را مسئلت می نماییم.

سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا 

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)

رحمت الله صادقی

 نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج)

ارسال نظرات
پر بیننده ها