خبرهای داغ:
تبریز- ستاد امر به معروف و نهی از منکر در پی اتفاقات رخ داده در معارفه استاندار آذربایجان شرقی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۸۴۷۴۸
|
۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن این بیانیه آمده است؛ 

وَلْيَعْفُوا وَلْيَصْفَحُوا ۗ أَلَا تُحِبُّونَ أَنْ يَغْفِرَ اللَّهُ لَكُمْ ۗ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَحِيمٌ
سوره نور آیه۲۲

باید مؤمنان عفو و صفح پیشه کنند و از بدیها درگذرند، آیا دوست نمی‌دارید که خدا هم در حق شما مغفرت (و احسان) فرماید؟ و خدا بسیار آمرزنده و مهربان است.

ضمن عرض سلام و تحیت و تبریک اعیاد مبارک میلاد پیامبر رحمت و امام جعفر صادق(ع) حضور مردم شریف و غیرتمند آذربایجان، در پی هتک حرمت استاندار عزیز و ولایی استان آذربایجان شرقی در مراسم تکریم و معارفه  امروز در تبریز که با حضور مقامات کشوری و استانی و خانواده معزز شهدا برگزار گردید، قلب همه دلسوزان انقلاب و خانواده شهدا و جانبازان جریحه دار شد.

فرمانده سابق عاشورایی سپاه و استاندار با اخلاق استان به تأسی از پیامبر مکرم اسلام هتاک ضارب را مورد عفو و بخشش خود قرار داد.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ضمن محکوم نمودن اقدام فرد خاطی و لزوم برخورد جدی قانونی با ایشان، نحوه برخورد متین و با اخلاق و بخشش ضارب توسط دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر، فرمانده سابق مدافعان حرم و استاندار ولایی و جهادی استان را مصداق عمل به آیات قرآن، سیره نبوی و علوی و همچنین مصداق عمل به معروف بخشش و گذشت دانسته و از این اقدام زیبا و پسندیده که الگوی همه مسئولان و مردم است تقدیر و تشکر می نماید.

در پایان موفقیت و سلامتی شما در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و رهبری داهیانه نائب بر حقش را از خداوند متعال مسئلت مینماییم.

من الله توفیق
روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی

ارسال نظرات