تبریز- یکی ازاساتید اخلاق میانه گفت: قرآن و ائمه اطهار علیهم السلام حبل متین الهی هستند و چنگ زدن به این ریسمان محکم الهی، ما را از ابتلا به رذیلت تفرقه مصون می دارد.
کد خبر: ۹۳۸۴۷۵۱
|
۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سلمان زواری نسب در آیین گرامیداشت 17 ربیع الاول در جمع کارکنان سپاه میانه با تاکید بر ضرورت الگوگیری از سیره پیامبر(ص) در تمامی ابعاد و شئونات زندگی، اظهار داشت: آنحضرت هرگز از قدرت خود سوء استفاده نکرد و در ادای حقوق فردی مردم، برایش مسلمان و یهودی فرقی می کرد.

   وی متذکر شد: کسانی که در منصبی مشغول به خدمتند یا به مقامی بالاتر راه می یابند، باید آگاه باشند که این مناصب و این ارتقا یافتن ها نباید موجب غرور و تغییر رفتارشان با مردم شود.

   حجت الاسلام زواری نسب بر حیا از خدا به عنوان یکی از مهمترین فضایل اخلاقی تاکید کرد و افزود: خداوند در همه حال شاهد و ناظر اعمال ماست و باید از ارتکاب به گناه در محضر الهی حیا کنیم.  

   این استاد اخلاق خطاب به پاسداران میانه گفت: طلاب و پاسداران در کشور ما دارای شخصیتی ویژه و مقدس و همواره در منظر مردم بوده و هزینه تخلف آنان برای انقلاب بسیار گران است لذا برای الگو بودن باید بسیار مراقب باشند چرا که حتی انجام بسیاری از کارهای مباه برای مردم، برای این دو قشر، ناصواب و دور از شان و ادب است.  

   آیین گرامیداشت هفته وحدت و سالروز ولادت پیامبر(ص) و امام صادق(ع) در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات