خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان مهر گفت: داعش با نام اسلام تیشه به ریشه اسلام میزد و با نام اسلام، قصد نابودی اسلام در میان ملت‌های جهان را داشت.
کد خبر: ۹۳۸۴۷۷۲
|
۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، فرمانده سپاه شهرستان مُهر، مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان مهر، دادستان شهرستان مُهر، فرمانده سپاه امام علی(ع) شهر گله دار، فرمانده پايگاه مقاومت نبی اکرم(ص) شهر گله دار و هيات همراه در نماز جمعه اهل سنت شهر گله دار در مسجد جامع شهر حضور یافتند.

سرهنگ پاسدار علی گله داریان فرمانده سپاه شهرستان مهر در جمع نمازگزاران اهل سنت بیان داشت: خدا را سپاسگزاريم که ملت ايران و بخصوص منطقه خودمان توانستند در عمل بين خودشان وحدت را بوجود بياورند و بر آن جامه عمل بپوشانند و در بين خودشان و برادران مسلمان و همه فرق اسلامی وحدت و برادری ايجاد کردند خيلی ها در همين کشورهای اسلامی اجازه نميدادند که وحدت بوجود بيايد و دنبال اين بودند که ميان شيعه و سنی اختلاف بياندازند که نمونه بارز آن داعش بود با آن جنايت هايی که کردند و ميخواستند جنگ شيعه و سنی راه بياندازند.

فرمانده سپاه شهرستان مهر بیان اظهار داشت: داعش با نام اسلام تيشه به ريشه اسلام ميزدند و با نام اسلام قصد نابودی اسلام در ميان ملتهای جهان را داشتند، کاری به شيعه و سنی نداشتند هم از شيعه و هم از سنی می کشتند اما بنازم به همه مسلمانان جهان در ايران، لبنان، افغانستان، سوريه، يمن، عراق دست به دست هم دادند و در مقابل جنايتکاران وحشي ايستادند و همه ما توانستيم با وحدت و برادری در مقابل ظلم و حرکات رذل آنها بايستيم و در مقابل ظلم و دفاع از حرم هم مدافع حرم شيعه و هم مدافع حرم سنی داریم.

گله داریان در ادامه گفت: ما در اين منطقه به اتفاق و اتحاد هم توانستيم اسلام را زنده کنيم و در مقابل آنها بايستيم، اينها همه عاملان آمريکا و صهیونيسم بودند و دنباله هايشان نيز هرکجا که باشند عاملان آمريکا و صهیونيست است.

وی در پایان تصریح کرد: برادران، دنيای اسلام اگر بخواهد به عزت برسد بايد وحدت و اتحاد را از دست ندهد و آنرا تقويت کند و در برابر توطئه ها و دشمنی ها مقاوم باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها