خبرهای داغ:
جمعی از سادات،شیوخ قبایل و عشایر دشت آزادگانبا همراهی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان اقدام به ارسال کمک مردمی برای مردم زلزله زده اندیکا کردند
کد خبر: ۹۳۸۴۷۸۲
|
۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳

فرمانده سپاه دشت آزادگان،ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر مهربانی ها، حضور در میان مردم زلزله زده اندیکا و قرار گرفتن کنار آنها را مایه مباهات و فخر دانسته و خاطر نشان کردند که: پس از شنیدن خبر زلزله اندیکا ، تن و قلب مردم شریف دشت آزادگان هم لرزید. ما باهم برادر و زیر سایه پرچم و نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری امام خامنه ای مدظله العالی ، با هر قومیت و گویشی که باشیم ، هستیم . در شادیهای هم شادیم و در غم همدیگر غمناک خواهیم شد.
سرهنگ مهدی طرفی افزودند: خداوند متعال را حامد وشاکریم که این وحدت میان مردم دشت آزادگان و اندیکا را در عمل ومیدان متبلورانه میبینیم که باحضور مسولین و عشایر و مردم شهرستان دشت آزادگان با طی کردن کیلومتر ها راه جهت ابراز محبت و همدردی با مردم آسیب دیده زلزله ، برگ زرینی از اصالت وتاریخ مردم دشت آزادگان و اثبات برادری و همراهی آنان و خار چشمی برای همه دشمنان و معاندان این مرزوبوم که توانایی دیدن این مودت و برادری را ندارند را ثابت کردیم.
ایشان در پایان ضمن ابلاغ سلام و تحیت مردم دشت آزادگان ، به مردم شریف شهرستان اندیکا و مهمان نوازی و احترام و صفا و صمیمیت این مردم در تمامی سال ها اشاره کرده و همراهی و حضور معنوی و همیشگی مردم دشت آزادگان کنار آنان را اعلام نمودند .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها