خبرهای داغ:
استاندار همدان:

باید برای توسعه همه جانبه استان در زمینه‌های مختلف تلاش کنیم

همدان- استاندار همدان گفت: ما مسائل و مشکلات زیادی داریم و باید برای توسعه همه جانبه استان در زمینه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و... تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۳۸۴۸۰۹
|
۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا قاسمی‌فرزاد در آیین تکریم و معارفه استاندار همدان ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) و بنیانگذار مکتب جعفری امام صادق(ع)، اظهار داشت: هر آنچه که ریاست جمهوری در حکم ابلاغ کردند سرلوحه کار بنده است.

وی افزود: ما مسائل و مشکلات زیادی داریم و باید برای توسعه همه جانبه استان در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و... تلاش کنیم.

استاندار همدان افزود: به دلیل تحریم‌هایی که در سال‌های گذشته داشتیم باید به رفع موانع تولید کمک کنیم و واحدهای نیمه راکد و راکد را احیا و راه‌اندازی کنیم و از ظرفیت‌های تولید استفاده کنیم.

وی گفت: باید در عرصه کشاورزی، تولید، صنعت و گردشگری بهره‌وری بالا برود و با توجه به کمبود آب، نوع الگوی کشت را تغییر دهیم و شیوه کشت در استان را به سمت نوین پیش ببریم و تولید را چند برابر کنیم و صادرات را افزایش دهیم.

قاسمی فرزاد ادامه داد: در حوزه صنعت 28 نوع معدن داریم که ظرفیت بسیار بالایی نسبت به سایر استان‌ها است.

وی بیان کرد: در حوزه گردشگری آثاری داریم که با وجود تعداد وزرایی که در دولت داریم می‌توانیم از ظرفیت آنها استفاده کنیم که یاریگر ما در عرصه‌های مختلف تولید و اشتغال باشند و هر کدام از آنها می‌توانند اثرگذاری بالایی در مجلس داشته باشند که بتوان از ظرفیت آنها برای پیشبرد اهداف استان استفاده کرد.

استاندار همدان گفت: باید از ظرفیت فرهنگی هم استفاده کرد تا بتوان به پیشبرد اهداف فرهنگی استان کمک کرد و از ظرفیت جوانان انقلابی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار