خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
سردار آتانی گفت: ما ملت امام حسینیم. لذا دشمنان، ما را آزمایش نکنند چرا که حضور و اقتدار ما را در این ۴۳ سال انقلاب دیده اند.
کد خبر: ۹۳۸۴۸۲۲
|
۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در رزمایش کمک مومنانه که توسط پایگاه بسیج در صحن و سرای امامزاده سلطان سید محمد(ع) قزوین برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد ربیع الاول و هفته وحدت و با اشاره به دست گیری مومنانه در ایام کرونا بیان کرد: با شیوع بیماری منحوس کرونا مقام معظم رهبری با تدبیر اندیشمندانه در یک حالت عاطفی بیان فرمودند که «خوب است مردم مواسات انجام دهند» و این یک فرمان نبود. اما مردم نشان دادند که با یک اشاره ولی امر خود، پای کار میدان عمل هستند و اگر فرمانی از سوی ایشان صادر شود بی شک همچون همیشه حماسه آفرین خواهند شد.

بیش از ۲۳۰ میلیارد تومان کمک مومنانه توسط خیرین و سپاه در استان

وی با اشاره به اقدام سپاه در تحقق بیانات مقام معظم رهبری در راستای نهضت کمک مومنانه در استان قزوین گفت: تا به امروز در کل استان قزوین در جایگاه «دارالمومنین» ایران، بیش از ۲۳۰ میلیارد تومان توسط خیرین و مومنین و سپاه جهت نهضت کمک مومنانه جمع آوری شد که البته بخش زیادی از این آورده با اعتماد خیرین به سپاه، توسط خیرین جمع آوری شد.

توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در ایام محرم و صفر در قزوین

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: در ایام محرم و صفر، بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته ۵۰۰ هزار تومان در سطح استان از طریق حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج بین جامعه هدف که از قبل شناسایی شده و در ایام کرونا آسیب دیده بودند، توزیع شد.

غربالگری کرونایی ۵۰ هزار هم استانی توسط کادر درمان سپاه استان

سردار آتانی عنوان کرد: حتی در زمان نیاز دانشگاه علوم پزشکی قزوین به ظرفیت پزشکی سپاه استان، سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین دو مرکز مستقل در اختیار علوم پزشکی قزوین قرار داد و اولین مرکز شبانه روزی تزریق واکسن توسط سپاه استان راه اندازی شد که تا به امروز بیش از ۹۰ هزار نفر بسیجی در راستای کمک به کادر درمان فعال شدند و بیش از ۵۰ هزار نفر در بحث بیماری یابی، توسط تیم کادر درمان سپاه غربالگری شدند.

وی در ادامه اضافه کرد: زیبایی ماندگاری که در جامعه اسلامی خلق شد، این بود که مردم عزیز در قالب باورهای دینی خود، حماسه بزرگ نهضت کمک مومنانه را خلق کردند. در روزهایی که دنیا گرفتار بیماری کرونا بود و آمار بسیار بالای کارتن خواب های آمریکایی و تصمیم بر حذف سالمندان از جامعه امریکا، تنها یکی از نمونه های رسوایی امریکا بود، لازم است تفاوت نگاه دینی به این شرایط را تقویت نماییم.

دشمنان، ما را نیازمایند، اقتدار ما ثابت شده است

مقام ارشد نظامی استان در ادامه با اشاره به بیان سخنان شهید سردار سلیمانی مبنی بر تمام شدن آمریکا در میدان زندگی و به انتها رسیدن فلسفه غرب افزود: آمریکا و جهان غرب، در فلسفه زندگی به جایی رسیده اند که به دلیل شیوع یک بیماری، مردم خود را تقسیم کردند و حتی تولید کنندگان بزرگ تجهیزات پزشکی آمریکایی، بخش زیادی از این امکانات خود را به خارج از آمریکا صادر می کردند.

سردار آتانی با اشاره به اینکه نهضت کمک مومنانه میراثی از دوران امام علی، امام حسن، امام حسین(ع) و دیگران ائمه(ع) است که امروز به ما رسیده بیان کرد: ما پیرو امام حسینیم، در هر صحنه ای ما را بیازمایید، ما با سیدالشهدا به آن صحنه می آییم، در سختی ها، در دست گیری از مردم، در پشیمان کردن دشمنانمان و غیره، ما مثل سیدالشهداییم‌ چرا که ما ملت امام حسینیم. لذا دشمنان ما را آزمایش نکنند چرا که حضور و اقتدار ما را در این ۴۳ سال انقلاب دیده اند.

وی یادآور شد: آن روزها که همه درها به روی ما بسته بود ما درخشیدیم و امروز پس از طی سختی ها، ملت عزیز دوباره طعم شیرین نظام اسلامی را با دولت مردمی خواهند چشید لذا همچون همیشه همراه دولت باشیم چرا که ما از طی مسیر موفقیت خسته نخواهیم شد و آنقدر باید در میدان بمانیم که جسممان از روحمان خسته شود همچون شهدا که جسمشان از روحشان خسته شد تا مسیر قرب الهی را طی کردند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها