مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز با اشاره به اینکه مردم باید بدانند که جریان های انقلابی تک بعدی نیستند و ابعاد مختلفی دارند، گفت: مقابله با فساد یکی از مهم ترین اقدامات یک انقلابی است.
کد خبر: ۹۳۸۴۹۹۴
|
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، نشست مشترک بین مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز و رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج در راستای همکاری ها و تعاملات بیشتر برگزار شد.

جریان های انقلابی تک بعدی نیستند/ مقابله با فساد یکی از مهم ترین اقدامات انقلابیون

محمد اسدیان، رئیس مرکز ‌پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج ضمن بررسی و تبادل نظر در خصوص ماموریت های این مرکز و سازمان بسیج رسانه استان البرز و ارائه گزارش از فعالیت های دو مجموعه، بر همکاری ها و انجام فعالیت های مشترک تاکید کرد.

وی اولین فعالیت مشترک مرکز پژوهش ها و سازمان بسیج رسانه را هم افزایی در حوزه آموزشی اعلام کرد و ادامه داد: آموزش های لازم و مورد نیاز به تیم های رسانه ای اعضای شورای اسلامی شهر کرج با همکاری سازمان بسیج رسانه استان ارائه خواهد شد.

رئیس مرکز ‌پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج به طرح پلیس سوت زن اشاره کرد و ادمه داد: ایجاد بستری امن برای تضمین حمایت های مادی و معنوی از اعلام کنندگان تخلف یکی از مهم ترین اهداف این طرح است.

اسدیان پیشگیری و مبارزه با فساد اداری و افزایش سلامت نشاط اداری در اتخاذ تصمیمات و فعالیت ها را از دیگر اهداف طرح پلیس سوت زن دانست و مطرح کرد: افزایش مشارکت شهروندان و سازمان های مردم نهاد در فرآیند تصمیم گیری اداری نیز از دیگر اهداف این طرح است.

وی شناسایی فرآیندهای مستعد فساد اداری و اصلاح آنها را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد و گفت: هر شخصی حقیقی یا حقوقی اعم از شهروندان و کارکنان هرگونه فساد اداری واقع شده یا در شرف وقوع را می تواند به دبیرخانه پیش بینی شده ارسال کنند.

سید محمدرضا موسوی زاده، مسئول  سازمان بسیج رسانه استان البرز نیز در این نشست با بیان اینکه در زمینه خدمت به اقشار آسیب پذیر و رفع محرومیت زدایی تاکید بیشتری باید شود، مطرح کرد: امروز مردم از جریان انقلابی توقع بیشتری در رفع این دو مهم دارند. خدمت به مردم از مهم ترین توصیه های امام خمینی (ره) و  از تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه رفع آسیب های اجتماعی و محرومیت زدایی باید از اولویت های همه انقلابیون باشد، عنوان کرد: مردم باید طعم خدمت را بچشند تا امید در دل آنها زنده شود چرا که این امید می تواند پیکره جامعه انقلابی ما را بهم متصل کند تا ما هم به سمت اهدافمان حرکت کنیم.

موسوی زاده تصریح کرد: نشر اقدامات و خدماتی که در شورای شهر و شهرداری برای مردم صورت می گیرد باعث می شود تا جریان معاند و ضد انقلاب نتوانند به اهداف پلید خود برسند. مقابله با فساد یکی از مهم ترین اقدامات یک انقلابی است و باید در کنار این امر به نشر اقدامات موثر در جامعه نیز توجه کرد تا روحیه خدمت به مردم در دل همه مدیران تجلی پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه مردم باید بدانند که جریان های انقلابی تک بعدی نیستند و ابعاد مختلفی دارند، با تأکید بر ضرورت استمرار این گونه نشست ها خاطرنشان کرد: امروز باید در خدمت رسانی رقابت کنیم تا بتوانیم برای مردم مشکل گشایی کنیم.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها