مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه آمل:

کادر درمانی بیمارستان‌ها نیاز به حمایت ویژه دارند

ساری-مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه آمل در بازدید از بیمارستان امام علی(ع) گفت:کادر درمانی بیمارستان‌ها نیاز به حمایت ویژه دارند.
کد خبر: ۹۳۸۵۰۴۲
|
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

کادر درمان در بیمارستان‌ها نیاز به حمایت ویژه دارند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،به مناسبت روز میلاد پیامبر خاتم (ص) و صادق آل عبا(علیه السلام) حجت الاسلام والمسلمین حسینیان مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه آمل و اقوامی مدیر بسیج جامعه پزشکی و سلامت آمل با همراهی ائمه جماعات مراکز درمانی با حضور در بیمارستان امام علی (علیه السلام) آمل از کادر درمان و مجاهدان عرصه سلامت قدردانی کردند.

حجت الاسلام حسینیان در این دیدار با اشاره به اینکه کادر درمان در خط مقدم مقابله با کرونا هستند ، گفت: توفیق شد که از نزدیک شاهد زحمات این عزیزان باشیم و خداقوتی به این عرض نمائیم،

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه آمل افزود:کادر درمان در بیمارستان‌ها نیاز به تقویت دارند و زحمات فراوانی می‌کشند و این روز‌ها با شیوع ویروس منحوس کرونا، بیمارستان‌ها به عنوان خط مقدم مبارزه هستند.

به گفته حجت الاسلام حسینیان؛باید به کادر درمان و خانواده‌های شان توجه ویژه و از آن‌ها حمایت‌های ویژه شود.

اقوامی هم در ادامه با توجه به هزینه‌های بالای تامین اقلام تجهیزاتی والبسه حفاظت فردی یکبار مصرف گفت: تحمل کادر درمان در راهی که درایام کرونا جامعه سلامت قدم برداشته اند همان جهاد فی سبیل الله است.

در پایان دیدار  تصویر سردار حاج قاسم سلیمانی توسط بسیج جامعه پزشکی و سلامت آمل  به نمایندگی
از مدافعین سلامت تقدیم دکتر امیر بهاری رئیس این بیمارستان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار