خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان:

۶۰ درصد برنامه‌های تبلیغات اسلامی خوزستان محقق شد

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: با اقدامات مؤثری که در این مجموعه صورت گرفته توانسته‌ایم به ۶۰ درصد اهداف برنامه سال ۱۴۰۰ دست پیدا کنیم.
کد خبر: ۹۳۸۵۱۰۵
|
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶

حجت الاسلام احسان فرد آقایی پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: نشست کاری با حضور رئیس گروه برنامه‌ریزی و بودجه این اداره کل در خصوص جمع‌بندی گزارش‌های ۶ ماهه شاخص‌های جدول برنامه‌وبودجه سال ۱۴۰۰ اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: در این نشست که در راستای ارتقای سطح برنامه‌های فرهنگی و پایش مجموعه اقدامات صورت گرفته در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۰ برگزار شد، نکات ارزشمندی از حیث کاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام فرد آقایی با اشاره به اینکه این نشست کاری هر سه ماه یک‌بار برگزار خواهد شد، عنوان کرد: با اقدامات مؤثری که در این مجموعه صورت گرفته توانسته‌ایم که به ۶۰ درصد اهداف برنامه سال ۱۴۰۰ دست پیدا کنیم و امید است که در نشست آتی که گزارش‌های ۹ ماهه ادارات شهرستان تجمیع و مورد بررسی قرار می‌گیرد شاهد دستیابی و تحقق اهداف ۱۰۰ درصدی شاخص‌های فرهنگی در سطح استان باشیم.

وی به استقرار و راه‌اندازی دو سامانه در این اداره کل برای ارزیابی فعالیت‌های فرهنگی اشاره کرد و گفت: این دو سامانه برای ارزیابی عملکرد فرهنگی ادارات شهرستان‌ها و همچنین ارزیابی حوزه‌های هدایت و نظارت اداره کل طراحی و راه‌اندازی شده که از ضرورت‌های بسیار مهم اداره کل تبلیغات اسلامی در راستای دستیابی به اهداف برنامه‌ای سال ۱۴۰۰ هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها