عدم رویارویی تیم فوتسال فولاد با رژیم صهیونیستی
سازمان بسیج ورزشکاران طی پیامی از تصمیم مسئولان ورزش فولاد هرمزگان برای خودداری از تقابل با تیم رژیم صهیونسیتی تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۳۸۵۱۰۶
|
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران سومین دوره مسابقات جام جهانی کارگری شرکت ها از تاریخ 14 الی 19 مهر در شهر آتن پایتخت یونان کشور برگزار شد.

تیم فوتسال فولاد هرمزگان که در این این تورنمنت با آمادگی کامل شرکت کرده بود بعد از مشخص شدن احتمال رویارویی با تیمی از رژیم صهیونیستی با همدلی و همراهی اعضا و مسئولین تیم ، از شرکت در این مسابقات انصراف و کناره گیری کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران پس از کناره گیری تیم فوتسال فولاد هرمزگان ، طی رایزنی و پیگیری مسولان ورزش این شرکت و هماهنگی با فدراسیون ورزش کارگری ، رشته ورزشی گروه اعزامی فولادهرمزگان به رشته غیرتخصصی فوتبال تغییر پیدا کرد. و پس از تغییر صورت گرفته، فولاد هرمزگان به همراه تیم فولاد مبارکه در قالب یک تیم در رشته فوتبال شرکت کردند . این تیم پس از درخشش در دور مقدماتی و راهیابی به جمع 8 تیم ، بازی را با نتیجه یک بر صفر به ایتالیا واگذار کرد و از راهیبابی به نیمه نهایی باز ماند.

سازمان بسیج ورزشکاران طی پیامی از تصمیم مسولان ورزش فولادهرمزگان برای به رسمیت نشناختن رژیم صهیونیستی و کناره گیری از مسابقات تقدیر کرد.

در این پیام عنوان شده حضور در این مسابقات  مهمتر از کسب مدال است چرا که با وجود تحریم های ظالمانه و یکجانبه امریکا همچنان شرکت های صنعتی در حوزه تولید و ورزش موفق عمل می کنند.

متن پیام تقدیر سازمان بسیج ورزشکاران:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

امروز روحیه عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی جهانی شده است؛ با اینکه میدان‌های ورزشی عرصه‌ای است که جوانان توان خود را به نمایش می‌گذارند، ولی یک تیم قهرمان در اوج توانمندی برای پیروزی و غلبه و بردن جام و مدال ترجیح می‌دهد به خاطریک ارزش اخلاقی بالاتر، از رویارویی با نمایندگان رژیم کودک کش صهیونیستی صرف نظر کند.

حضور در این مسابقات  مهمتر از کسب مدال است چرا که با وجود تحریم های ظالمانه و یکجانبه امریکا همچنان شرکت های صنعتی در حوزه تولید و ورزش موفق عمل می کنند.

تدبیر و حرکت شجاعانه و انقلابی تیم فولاد هرمزگان  شایسته تقدیر است و امیدواریم  همواره در پیمودن پله های تعالی و پیشرفت موفق باشند.

 

ارسال نظرات