به گفته مدیر شرکت ملی پحش فرآورده‌های نفتی گیلان این مشکل تا ۲۴ ساعت ادامه پیدا کند ولی ۱۲ جایگاه سوخت در شهرهای لنگرود، سیاهکل، توتکابن رودبار، رضوانشهر و رشت به صورت دستی و با قیمت آزاد عرضه می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۸۵۳۴۴
|
۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، کوروش بالادست دقایقی پیش در جمع خبرنگاران با تکذیب گران شدن بنزین در کشور اظهار کرد: دولت هیچ برنامه‌ای در خصوص گرانی بنزین در کشور نداشته و هیچ ابلاغیه و دستوری هم در این مورد به استان‌ها صادر نشده است.

وی با اشاره به تعطیلی جایگاه‌های سوخت در استان گیلان گفت: تعطیلی جایگاه‌های به دلیل اختلال در سامانه هوشمند کشور اتفاق افتاده است و مسؤولان شرکت نفت در تلاش هستند این مشکل حل شود.

مدیر شرکت ملی پحش فرآورده‌های نفتی گیلان از عرضه بنزین با نرخ آزاد در ۱۲ جایگاه سوخت در سطح استان گیلان خبر داد و افزود: این مشکل تا ۲۴ ساعت ادامه پیدا کند ولی ۱۲ جایگاه سوخت در شهرهای لنگرود، سیاهکل، توتکابن رودبار، رضوانشهر و رشت به صورت دستی و با قیمت آزاد سه هزار تومانی به مشتریان بنزین عرضه می‌کنند.

بالادست با تأکید بر لزوم توجه به حل مشکل جایگاه‌های سوخت در گیلان بیان کرد: در تلاشیم تا مابقی جایگاه‌ها در دو ساعت آینده فعال شوند و به بنزین را به صورت آزاد عرضه کنند، زیرا پیگیری‌ها در خصوص فعال شدن سامانه هوشمند کشوری هنوز ادامه‌دار است.

به گفته این مقام مسؤول فعالیت جایگاه‌های سوخت در دو ساعت آینده به صورت دستی خواهد بود و امکان عرضه بنزین یارانه تا فعال شدن سامانه هوشمند کشوری وجود ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات