خبرهای داغ:
امام جمعه کبودراهنگ عنوان کرد

۵ آبان برگ زرینی بر افتخارات مردم انقلابی کبودراهنگ/لزوم ثبت ۵ آبان ماه به نام کبودراهنگ در تقویم ملی 

کبودراهنگ-امام جمعه کبودراهنگ حرکت انقلابی پنجم آبان ماه کبودراهنگ را برگ زرینی بر افتخارات مردم انقلابی این شهرستان دانست و گفت:حرکت عظیم و تاریخی مردم کبودراهنگ حرکتی انقلابی بود که باید در تقویم ملی ثبت شود.
کد خبر: ۹۳۸۵۴۲۰
|
۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام نقی باقری در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کبودراهنگ با موضوع مسائل فرهنگی مذهبی اظهار کرد: مراسمات فرهنگی و مذهبی در سطح شهرستان انجام می‌شود اما برگزاری جشن‌ها در ولادت ائمه(ع) باید به نحو شایسته و بهتری برگزار شود.

وی با بیان برخی مشکلات موجود در سطح شهر افزود: وجود سگ‌های ولگرد به صورت گله‌ای در مناطق مختلف کبودراهنگ معضل جدی مردم است بنابراین از مسئولین ذیربط تقاضا دارم سریعاً به این موضوع ورود کرده و نتیجه را به طور شفاف به مردم گزارش دهند.

امام جمعه کبودراهنگ با اشاره به فعالیت دستفروشان سیار و بروز برخی مشکلات برای شهروندان از جمله ایجاد ترافیک و سد معبر در خیابان‌های اصلی شهر گفت: باید زمینه لازم برای ساماندهی فعالیت دستفروشان به صورت کارشناسی و صحیح فراهم کنیم.

وی همچنین در خصوص فرهنگ برگزاری نماز جماعت و لزوم پخش اذان از بلندگوی ادارات در سطح شهرستان افزود: در ۲۴ اداره شهرستان نماز جماعت با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

باقری حرکت انقلابی پنجم آبان ماه کبودراهنگ را برگ زرینی بر افتخارات مردم انقلابی این شهرستان دانست و گفت: حرکت عظیم و تاریخی مردم کبودراهنگ ۱۰۲ روز مانده به پیروزی انقلاب اسلامی حرکتی انقلابی بود که باید در تقویم ملی ثبت شود.

وی خاطرنشان کرد: ثبت این روز بزرگ به نام کبودراهنگ و دیدار با مقام معظم رهبری خواسته مردم این شهرستان است.

۵ آبان برگ زرینی بر افتخارات مردم انقلابی کبودراهنگ/لزوم ثبت ۵ آبان ماه به نام کبودراهنگ در تقویم ملی 

انتهای پیام/

ارسال نظرات