خبرهای داغ:
سردار «مرادحاجتی» شهدا را تابلوی شرافت ایران اسلامی در گذرگاه تاریخ برشمرد و گفت: مهمترین رسالت ما انتقال آرمان بلند و متعالی شهدا به نسل‌های امروز است.
کد خبر: ۹۳۸۵۴۳۱
|
۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان  شهدا را تابلوی شرافت ایران اسلامی در گذرگاه تاریخ برشمرد و اظهار داشت: مهمترین رسالت ما انتقال آرمان بلند و متعالی شهدا به نسل های امروز است.

وی با تاکید بر لزوم ارزش‌های شهدا و دفاع مقدس به نسل جوان افزود: شهدا بزرگترین سرمایه و افتخار این میهن اسلامی به شمار می روند اما بعضا نمی توانیم آن طور که باید آن ها را معرفی کنیم.

سردار مرادحاجتی گفت: شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای امنیت، با نثار جان خود آرامش را به جامعه اسلامی ما هدیه دادند و ارج نهادن به مقام شامخ این شهدا و تداوم راه آنها از ضرورت های این جامعه اسلامی است. خوزستان میعادگاه شهدایی است که سند امنیت، عزت و اقتدار ایران اسلامی را با خون خود امضا کردند.

این مسئول تصریح کرد: انتقال مفاهیم و آرمان های شهدا به نسل جوان از رسالت‌های سنگینی است که بر دوش داریم اما با توجه به جنگ نرم و فرهنگی دشمن، کار آسانی پیش رو نداریم. رسانه های غربی و فضای مجازی بهترین ابزار برای دشمنان هستند تا ضمن کمرنگ جلوه دادن ارزش‌های انقلاب و نظام و تزریق الگوهای غربی به جامعه ما، شکاف عمیقی میان نسل های جدید و بدنه حاکمیت ایجاد کنند.

وی گفت: در شرایط کنونی مسئولیت آگاه‌سازی جوانان نسبت به تهدیدهای دشمن، بر عهده سازمان‌های فرهنگی و بخصوص بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است که در این زمینه از تمامی ظرفیت‌ها برای مقابله با توطئه های دشمنان استفاده خواهیم کرد و امید است سایر دستگاه‌های فرهنگی نیز در این حوزه ما را در این مسیر همراهی کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر مشارکت جوانان در امور اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تاکید فراوان دارند چرا که بیش از همه با روحیه و توانمندی جوانان این میهن اسلامی آشنا هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها