خبرهای داغ:
تبریز- مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: محتوای برنامه‌های فرهنگی باید از اثرگذاری کافی برخوردار باشد و در این صورت می‌توان شاهد تحولاتی شگرف بود.
کد خبر: ۹۳۸۵۵۱۳
|
۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، حجت‌الاسلام حسن شعبانی در دیدار با رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان، تأکید کرد: نیازمند تعامل گسترده با دیگر دستگاه‌های اجرایی هستیم تا برنامه‌های فرهنگی که در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود با بیشترین بازدهی و خروجی به سرانجام برسد.

وی، با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح جامعه، اظهار کرد: بعد از اجرای برنامه‌های فرهنگی ادعای خوب بودن برنامه را داریم ولی متاسفانه سنجه علمی در این خصوص نداریم. هدف ما این است که با معیار علمی برنامه‌های فرهنگی اجرا شده سنجش و بررسی شود که این برنامه‌ها چقدر توانسته در بین مخاطبان مورد توجه واقع شود.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، در این دیدار با بیان اینکه جهاددانشگاهی همواره منشأ فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی اثرگذاری در کشور بوده است، گفت: جهاددانشگاهی خوشبختانه در عرصه‌های مختلف فعال بوده و کارهای بزرگی را انجام می‌دهد.

جعفر محسنی، همچنین با اشاره به فعالیت‌های مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا)، بیان کرد: این مرکز تلاش می‌کند با نظرسنجی، رضایت سنجی و انعکاس سریع و دقیق افکار عمومی بتواند کمک مؤثری به سازمان‌ها و نهادها داشته باشد. شورای فرهنگ عمومی یکی از شوراهای وزین کشور و استان است که در صورت استفاده از نتایج پژوهش‌های میدانی در جلسات، اثرگذاری مؤثری در جامعه خواهد داشت.

احد حاجی بلند، معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه ضمن تشریح عملکرد مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران ایسپا بر آمادگی جهاددانشگاهی جهت همکاری و تعامل در حوزه‌های نظرسنجی و مطالعات فرهنگی و پژوهشی تأکید کرد.

ارسال نظرات