خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی ۱۵۰ برنامه در خراسان جنوبی اجرا می شود.
کد خبر: ۹۳۸۵۵۳۵
|
۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ محسن امانتی مسئول بسیج دانش‌آموزی خراسان جنوبی در نشست تخصصی فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی استان از اجرای ۱۵۰ برنامه هفته بسیج دانش آموزی در استان خبر داد.

وی گفت: دیدار با خانواده‌های شاهد دانش‌آموزی و غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه، به صدا درآمدن زنگ استکبارستیزی در روز ۱۳ آبان تهیه و تولید محتوایی دانش‌آموزی در فضای مجازی، اجرای سرود، تقویت فرهنگ استکبارستیزی در بین نوجوانان و برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی است که در ۲۰ حوزه دانش‌آموزی اجرا می‌شود.

سرهنگ هزاری معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) هم با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی با اشاره به نقش دانش‌آموزان در صحنه‌های مختلف ۸ سال دفاع مقدس گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی علاوه‌بر فعالیت در مدارس، حضور دانش‌آموزان در مساجد محلات است.

سرهنگ هزاری گفت: سند اعتدال راهبردی بسیج از سال ۱۴۰۱ عملیاتی و طی یک برنامه پنج‌ساله، اجرایی می‌شود.

وی گفت: این سند دارای ۴ راهبرد است که بسیج ده‌میلیونی در آن رقم خواهد و نقش‌آفرینی، جهاد، امید آفرینی، گام دوم انقلاب و مقاومت از مهم‌ترین اهداف این سند است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) گفت: ما باید همواره ظرفیت بسیج دانش‌آموزی را بالا ببریم و همواره دانش‌آموزان در صحنه‌های مختلف نقش‌آفرینی و حضور داشته باشند و در مسیر مبارزه و جهاد که برای تربیت جوانان گام برمی‌داریم باید با مشکلات بسازیم.  

در این مراسم همچنین از پوستر شهید شاخص دانش آموزی محمد رسول رضایی، از شهدای استکبار ستیز رونمایی شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظرات
پر بیننده ها