خبرهای داغ:
همدان- نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان اسدآباد از نظر اشتغال و تولید دچار عقب ماندگی است و از عدم توجه به این شهر که توأم با عدالت نبوده در رنج است.
کد خبر: ۹۳۸۵۷۸۱
|
۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، کیومرث سرمدی واله در شورای اداری استان همدان، اظهار داشت: آنچه که امروز در کشور و به ویژه استان به آن نیاز داریم بحث نگاه توأم با عدالت است و نگاه به اینکه مردم ما در جای جای استان در مشکلاتی در رنج هستند که اکثر آن‌ها قابل حل است.

وی افزود: شهرستان اسدآباد از نظر اشتغال و تولید دچار عقب ماندگی است و از عدم توجه به این شهر که توأم با عدالت نبوده در رنج است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در اسدآباد آن رنگ و بوی خود را ندارد، گفت: بیش از هشت ماه است که پروژه فولاد اسدآباد بدون سرمایه‌گذار باقیمانده و انجام نشده، دو استخر آموزش و پرورش و تربیت بدنی نیمه کاره هستند و ۱۵ سال است کنارگذر اسدآباد نیمه تمام باقی مانده است.

وی گفت: سیدجمال الدین اسدآبادی به عنوان یک چهره ملی شناخته شده است و افغانی‌ها برای خود به این نام دانشگاه ساخته‌اند، اما در شهرستان اسدآباد به این چهره توجهی نشده است.

* بحران آب در استان بیداد می‌کند

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه با بیان اینکه ۲۵ بحران در کشور وجود دارد، گفت: بحران آب در استان بیداد می‌کند.

حسن لطفی افزود: در حوزه هزینه‌ها در کشور، ۸۰ درصد آن صرف هزینه‌های جاری و ۲۰ درصد از آن صرف هزینه‌های عمرانی می‌شود.

وی با بیان اینکه وقتی تعدد قوانین زیاد باشد منجر به بی‌قانونی در کشور می‌شود، گفت: با برنامه‌ریزی می‌توان همه مشکلات را حل کرد.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: اگر استان زیرساخت‌ها را فراهم کند ما به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی نیازی نداریم و به طور قطع مشکلات حل می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر ما آمار درستی نداشته باشیم نمی‎توانیم زیرساخت درستی داشته باشیم، تصریح کرد: در حوزه بهداشت و درمان برنامه‌ریزی درستی وجود دارد و اکنون در شهرستان رزن یک بیمارستان و ۳۰ درمانگاه در حال ساخت است.

لطفی با اشاره به اینکه ۶۴ درصد از معابر در رزن آسفالت شدند، عنوان کرد: مشکل مردم شهر و روستا نیز از نظر مخابراتی در همراه اول و ایرانسل حل شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات