زاهدان/ نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: مطالبه‌گری مصداق امر به معروف و نهی از منکر بوده و نباید به مسائل سیاسی و جناحی آلوده شود و باید فارغ از حب و بغض سیاسی دنبال این فریضه باشیم.
کد خبر: ۹۳۸۷۱۲۷
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،  آیت‌الله مصطفی محامی در نشست مشترک با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهارداشت: تلاش بیشتر برای اقدامات گسترده در حوزه امر به معروف با محوریت فرهنگ ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: آموزش، پشتیبانی و حمایت از مطالبه‌گران و آمران به معروف و ناهیان از منکر و پیگیری برای وصول نتیجه مطالبه‌گری‌ها در دستور کار قرار گیرد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ادامه داد: در مطالبه‌گری ضمن بیان و تقویت نقاط قوت، نقاط منفی را با لحنی بگوییم که تاثیرگذار باشد.

در ابتدای نشست نیز دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان‌وبلوچستان با اشاره به ضرورت توجه به مقوله آموزش در این زمینه، از تهیه و برگزاری طرح آموزش ملی امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

وی با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر می‌بایست محور وحدت باشد ادامه داد: یک کارگاه آموزشی برای شیعه و اهل سنت استان پیرامون ابعاد و شیوه‌ها و مؤلفه‌های صحیح مطالبه‌گری برگزار می‌شود.

محسن اکبری هم‌چنین با اشاره به چند مورد از مطالبات نماینده ولی فقیه در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان از پیگیری این مطالبات از سوی ستاد و از طریق مدیران نهادهای مربوطه خبر داد.

ارسال نظرات