خبرهای داغ:
امام جمعه اقلید:

۱۳ آبان یادآور انسجام ملی، ایستادگی و مبارزه با استکبار جهانی است

امام جمعه اقلید در این مراسم گفت:۱۳ آبان یادآور انسجام ملی، ایستادگی و مبارزه با استکبار جهانی است.
کد خبر: ۹۳۸۷۷۸۶
|
۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام و المسلمین طالبی امام جمعه اقلید در این مراسم گفت:۱۳ آبان یادآور انسجام ملی، ایستادگی و مبارزه با استکبار جهانی است و نسخه اصلی و ثمربخش مبارزه نیز، اتکای به ظرفیت‌های داخلی یک ملت در مسیر استقلال و عزت است.

وی بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان را نشانه تداوم مبارزه ملت شریف ایران با استکبار جهانی دانست و اظهار کرد: دشمن هرگز از دشمنی خود با نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران کوتاه نیامده و طی روزهای اخیر شاهد توطئه شوم دشمن به منظور زمینه سازی حوادث خیابانی و قرار دادن مردم در مقابل نظام از طریق ایجاد نارضایتی ناشی از توزیع بنزین بودیم که با هوشیاری مردم و مسئولان نقش بر آب شد.

وی با اشاره به توانمندی دلاورمردان نیروی دریایی سپاه در آب‌های خلیج فارس افزود: بار دیگر آمریکایی‌ها در مقابل قدرت و رشادت فرزندان این مرز و بوم عاجز ماندند و دلاوران نیروی دریایی سپاه آن‌ها را به خاک ذلت نشاندند.

در پایان شرکت کنندگان در این مراسم،با تایید قطعنامه‌ در هشت بند، ضمن تأکید بر بی اعتمادی مطلق به قدرت‌های سلطه گر بویژه رژیم آمریکا، بار دیگر جنایت‌ها و طرح‌های خیانت بار آمریکا در منطقه را محکوم و همچنین با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار