مسئول و جمعی از اعضای کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن شهرستان دشتی با حجت الاسلام علی زاهد دوست امام جمعه خورموج مرکز این شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۳۸۸۱۷۸
|
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴

دیدار اعضای بسیج مهندسین صنعت دشتی با امام جمعه خورموجبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن دشتی در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد این کانون گفت: این مجموعه فعالیت‌های متعددی را تاکنون در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه صنعت و اشتغال انجام داده است که در همین راستا مشاوره‌های فنی، مهندسی و صنعتی متعددی به نهاد‌های مختلف ارائه شده است.

علی روستا افزود: مهندسین بسیجی دشتی برای ارائه مشاوره به واحدهای صنعتی و معدنی این شهرستان، با بررسی آسیب‌ها و موانع موجود در آن‌ها، برنامه‌ریزی‌های مختلفی انجام داده و چشم‌اندازهایی را برای آینده آن‌ها ترسیم کرده‌اند.

وی اضافه کرد: بسیج مهندسین صنعت دشتی ضمن ارائه مشاوره به واحدهای صنعتی این شهرستان، در جهت کادرسازی و تربیت سرمایه انسانی نیز تلاش‌های فراوانی را انجام داده و موارد بحرانی و چشم‌اندازهای شهرستان در حوزه صنعت و معدن را نیز شناسایی و جهت بهره‌برداری لازم در اختیار مسئولین قرار می‌دهد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها