خبرهای داغ:
با حضور رزمندگان گردان 118 امام حسین(علیه السلام) آئین تکریم و استقبال از خانواده شهید محمود جان‌نثاری (شهید احراز هویت شده شهدای گمنام دانشگاه آزاد اردستان) برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۹۲۵۹
|
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبر گزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (علیه السلام) با حضور رزمندگان گردان 118 امام حسین(علیه السلام) آئین تکریم و استقبال از خانواده شهید محمود جان‌نثاری (شهید احراز هویت شده شهدای گمنام دانشگاه آزاد اردستان) برگزار شد.

فرمانده گردان 118 امام حسین در باره این شهید گفت:در سال ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس محمود جان‌نثاری به درج شهادت نائل آمد و گمنامی وی آغاز شد؛ پدر و مادر این شهید مفقودالاثر چشم به راه فرزند خود شدند تا آنکه در این سال‌های چشم‌انتظاری، در حسرت فرزندشان سوختند و عازم بهشت رضوان شدند.

وی افزود:سرانجام این  فراق به سرآمد و خبر شناسایی شهید والامقام به خانواده این شهید اعلام و انتظار ۳۹ ساله آنها به پایان رسید.

این شهید در سال 1390 با حضور رزمندگان لشکر 14 امام حسین (علیه السلام) و مسئولین شهرستان اردستان در دانشگاه آزاد اردستان به  عنوان شهید گمنام به خاک سپرده شد که بعد از 10 سال شناسایی این شهید مقدر گردید.

این فرمانده در پایان گفت : ضمن نکوداشت یاد این شهید ضمن تعویض سنگ مزار این شهید اقدام به غبار روبی و شستشو با گلاب انجام شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها