خبرهای داغ:
قنبرلو گفت: دکترین انقلاب اسلامی نفی ظلم و استکبار است. ما نژاد پرست نیستیم چرا که بر اساس دین مبین اسلام، همه در پیشگاه خداوند یکسان هستیم‌. لذا حامی تمام مستضعفان عالم هستیم.
کد خبر: ۹۳۸۹۳۹۴
|
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱

قزوین_به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین نشست بصیرتی در ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز برگزار گردید.

قنبرلو کارشناس عقیدتی سیاسی سپاه امام رضا(ع) در این نشست بیان کرد: انقلاب اسلامی آمده تا کسانی که خلاف جهت آب حرکت کردند را اصلاح کند. مذاکره یک سیاست و راهبرد است. ما با دنیا مقابله نمی کنیم دنیا را باید اصلاح کنیم باید تراز خود را حفظ کنیم. مذاکره می تواند مفید و یا مضر باشد که قطعا اگر برای رسیدن به اهداف انقلاب باشد مفید است.

وی گفت: دکترین انقلاب اسلامی نفی ظلم و استکبار است. ما نژاد پرست نیستیم چرا که بر اساس دین مبین اسلام، همه در پیشگاه خداوند یکسان هستیم‌. لذا حامی تمام مستضعفان عالم هستیم.

وی با اشاره به موارد دیگر دکترین انقلاب عنوان کرد: نفی استبداد، استغنا و بی نیاز بودن ازقدرت های غرب و شرق است. دل بستن دولت افغانستان، صدام و قذافی به آمریکا مصداق وابستگی است و عاقبت این دلبستن نابودی این دولت ها به دست آمریکا بود.

قنبرلو افزود: استقلال همه جانبه، رمز موفقیت است لذا ضروری است وابستگی کشور از قدرت های استکبار قطع شود. کشور های استکباری به ویژه آمریکا با اغتشاش واختلاف انداختن بین حکومت ها و کشورهای منطقه، استقلال آنها را از بین می برند.

کارشناس مسایل سیاسی عنوان کرد: دشمن با تمام توان برای ساقط کردن انقلاب تلاش کرد، اما نصرت الهی شامل حال ملت انقلابی ایران بود و دشمن نتوانست پیروز شود. افتخار ما در دنیا این است که ایران کشوری است که در مقابل زیاده خواهی آمریکا ایستاد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها