خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:
همدان-نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: تعارض منافع و نظارت‌ها باید جدی گرفته شود تا نظام شهر و شهرسازی ما سالم و سلامت باشد.
کد خبر: ۹۳۸۹۳۹۶
|
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
تعارض منافع و نظارت‌ها باید جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در مراسم اعطاء اعتبارنامه‌های منتخبین نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان همدان، نظارت دقیق بر ساختمان را با توجه به ارتباط مستقیم با سلامتی و جان مردم بسیار مهم دانست و اظهار داشت: تعهد در کنار تخصص باعث می‌شود کارها بهتر پیش برود.

وی افزود: اگر خدا را ناظر بر اعمال خود ببینیم نظارت ما بر امور مربوطه خود ناظر بر رضای خداوند و مردم خواهد بود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هرچه دقیق تر نظارت کنیم و مراقب کارها باشیم آرامش مردم بیشتر خواهد شد، افزود: باید در کارهای خود همه احساس مسئولیت کنیم تا دغدغه‌های مردم کمتر شود.

وی با اشاره به اینکه درصد کمی از مشکلات کشور ناشی از تحریم‌ها است، تصریح کرد: بسیاری از مشکلات کشور به خاطر مدیریت داخلی کشور است.

فلاحی  گفت: تعارض منافع و نظارت‌ها باید جدی گرفته شود تا نظام شهر و شهرسازی ما سالم و سلامت باشد.

وی با بیان اینکه در حوزه تنقیح قوانین کمک کار ما باشید، با اشاره به لزوم تشکیل شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی افزود: دستگاه‌های نظارتی در خیلی موارد می‌تواند تسهیل‌گر باشد.

نماینده مردم همدان با بیان اینکه ایجاد پنجره واحد نظارتی باعث می‌شود تا مردم سرگردان ادارات نشوند، ابراز داشت: نباید نظام اجتماعی مردم مختل شود.

وی با بیان اینکه باید مانند همیشه متعهدانه شان نظارتی خود را برای حفظ جان و سلامتی مردم انجام دهید، عنوان کرد: جوانان سرمایه کشور هستند و باید قدر آنان را دانست.

فلاحی افزود: برای بهره‌مندی از تخصص جوانان مهندس ما پیگیر ظرفیت‌های خارج از کشور در کشورهای حوزه مقاومت هستیم تا بتوانیم دانش خود را  صادر کنیم.

وی با اشاره به روند طولانی اخذ پایان کار این امر را باعث افزایش گرفتاری مردم و ایجاد مشکلات دانست و با تاکید بر کار کارشناسی دقیق خواستار تسهیل صدور مجوزها در شورا و شهرداری شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات