معاون منابع انسانی استانداری مرکزی:

۹۵ درصد کارمندان دولت در استان مرکزی واکسن کرونا دریافت کردند

آخانی گفت: ۲۳ هزار و ۷۹۷ هزار نفر در دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی شاغل هستند که بیش از ۲۲ هزار و ۶۰۰ نفر واکسن تاکنون دریافت کرده‌اند که ۹۵ درصد جمعیت شاغلین محسوب می‌شود و نسبتاً مطلوب است.
کد خبر: ۹۳۸۹۴۱۲
|
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ زهرا آخانی معاون منابع انسانی استانداری مرکزی در ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی گفت: ۲۳ هزار و ۷۹۷ هزار نفر در دستگاه های اجرایی استان مرکزی شاغل هستند که بیش از ۲۲ هزار و ۶۰۰ نفر واکسن تاکنون دریافت کرده اند که ۹۵ درصد جمعیت شاغلین محسوب می شود و نسبتا مطلوب است.

آخانی اظهار کرد: ۹۴۲ نفر از واکسن نزده ها دارای معذوریت پزشکی می باشند و ۲۳۱ نفر به دلایل شخصی و نامشخص از تزریق واکسن خودداری می کنند که در این خصوص نیازمند اقناع سازی و آگاهی بخشی هستیم.

بازرسی ها در حوزه کرونا کارکرد خود را از دست داده اند

بهروز اکرمی معاون سیاسی استاندار مرکزی در ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی گفت: متاسفانه در استان مرکزی شاهد کاهش قابل توجه حساسیت نسبت به بیماری کرونا هستیم که این کاهش و عادی انگاری می تواند پیک های بعدی را رقم بزند.

اکرمی اظهار کرد: همچنین در همسایگان ایران شاهد افزایش قابل توجه شیوع بیماری هستیم که تجربه نشان می دهد این رشد شیوع گریبان گیر کشور ما نیز خواهد شد و لذا باید هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: متاسفانه بازرسی ها در حوزه کرونا کارکرد خود را از دست داده اند و امروز نیازمند بازرسی های اثربخش هستیم که باید با کمک سمن ها این مسئله رقم بخورد.

معاون سیاسی استاندار مرکزی بیان کرد: هرگونه بازگشایی مدارس و دانشگاه ها بدون هماهنگی با ستاد مقابله با کرونا خلاف است و همه باید نسبت به این مسئله توجه داشته باشند.

اکرمی بیان کرد: سوار کردن سه نفر در عقب تاکسی ها خلاف مقررات است و شهرداری باید در این خصوص و کرایه اتوبوس های شهری در سریعترین فرصت اقدام کند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات