خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی سابق استانداری همدان:

می‌توانیم با تقویت جبهه فرهنگی در همه جبهه‌ها موفق باشیم

همدان-معاون سیاسی، امنیتی سابق استانداری همدان گفت: با تقویت جبهه فرهنگی می‌توانیم در همه جبهه‌ها موفق باشیم و دشمن را ناکام کنیم.
کد خبر: ۹۳۸۹۴۱۶
|
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، مصطفی آزادبخت در مراسم تکریم و معارفه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان که در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد با بیان اینکه نام پرآوازه همدان نامی آشنا برای همگان است، اظهار داشت: این استان مهد علما، اندیشمندان، فقها و سرآمد همه خوبی‌های آن ۸ هزار شهید است.

وی با بیان اینکه همدان جایگاهی دارد که مقام معظم رهبری از آن به عنوان دارالمومنین و دارالمجاهدین یاد می‌کنند، گفت: از سال ۷۲ وارد همدان شدم و در این سال‌ها در شهرستان‌های مختلف سعی کردم به مردم این استان خدمت کنم.

معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه بنده از خانواده شهدا هستم و توفیق حضور در جبهه را دارم، ابراز داشت: خانواده شهدا را درک کرده‌ام و همیشه نگاهمان به ولایت و نماینده ولی فقیه در استان بوده است و بر این باورم که اگر در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت بگیریم باید بدانیم که چه عزیزانی جان پاکشان را نثار این آب و خاک کردند تا جمهوری اسلامی مستقر شود.

وی با تاکید بر اینکه معتقدم هر کس به شهدا پایبند است باید با وضو بر سر کار خود حضور پیدا کرد، گفت: اگر در جمهوری اسلامی به بنده پستی محول شده است همواره به آرمان‌های انقلاب پایبند بوده و وفادارم.

آزادبخت با اشاره به اینکه ارتباط تنگاتنگی با ائمه جمعه و روحانیت داشتم، تاکید کردم: سرباز کمترین این نظام بوده‌ام و اعتقادم بر این است که انقلاب ما را روحانیت بنا نهاده و با روحانیت به سرانجام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه جایگاه پیشکسوتان که در مواقع خطر و خون جان خود را به خطر انداختند باید محفوظ بماند، گفت: در حوزه معاونت سیاسی سعی کرده‌ام به بهترین شکل این مهم را انجام دهم.

معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه امنیت استان ما قابل قبول و استان همدان یکی از استان‌های امن است، گفت: دشمن نتوانسته به امنیت استان خدشه وارد کند.

وی با بیان اینکه در مسائل اجتماعی فصل‌الخطاب ما صحبت‌های نماینده ولی فقیه در استان است و در این زمینه کار شده و باید کارهای مهم‌تری صورت گیرد، اظهار داشت: با تقویت جبهه فرهنگی می‌توانیم در همه جبهه‌ها موفق باشیم و دشمن را ناکام کنیم.

آزادبخت با بیان اینکه معتقدم انتخاب آقای باب‌الحوائجی به عنوان معاون سیاسی از سوی استاندار همدان، بسیار هوشمندانه بود، افزود: امید است وی بهترین عملکرد را حتی نسبت به ما داشته باشند و این تفکری است که باید در اعتلای نظام اسلامی مبنا قرار گیرد.

* هرجا معنویت و تقوا حاکم باشد رشد و توسعه اتفاق خواهد افتاد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان نیز در ادامه با بیان اینکه از استاندار تشکر می‌کنم که به بنده اعتماد کردند و این وظیفه خطیر را بر عهده من گذاشتند، اظهار داشت: امیدوارم دست در دست هم بتوانیم برای اعتلای همدان تلاش کنیم.

مهدی باب‌الحوائجی با بیان اینکه روحانیت، علما و مراجع تقلید و حوزه علمیه در استان مورد توجه ویژه خواهد بود، عنوان کرد: هم‌صدایی و حمایت مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از دولت قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه به طور قطع جوان‌گرایی و جوان‌سازی در رده‌های مختلف و نه فقط مدیریت مورد توجه خواهد بود، گفت: برنامه‌ریزی دقیق برای امور جوانان، اشتغال جوانان و ازدواج آسان جوانان را مد نظر قرار خواهیم داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه سند تحول فرهنگی مورد تاکید و تقویت ما خواهد بود که مبتنی بر تفکر علمی و پژوهشی، هوشمندی و شناخت‌ از مزیت‌ها و آسیب‌های همدان تدوین شده است، ابراز داشت کرد: قرآن قانون اساسی و سند تحول ما است و سندی که بر این اساس شکل گرفته است، رشد و توسعه دربر خواهد داشت.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب با بیان اینکه مقام معظم رهبری به دو سرمایه نیروی انسانی و منابع طبیعی تاکید دارند که حتما مورد توجه قرار خواهد گرفت، گفت: حوزه‌های علمیه جزو لاینفک برنامه‌های ما خواهد بود چرا که هرجا معنویت و فرهنگ مبتنی بر دین باشد رشد و توسعه آنجا خواهد بود.

باب الحوائجی با بیان اینکه هرجا که معنویت و تقوا حاکم باشد رشد و توسعه اتفاق خواهد افتاد، گفت: امروز باید همه اختلاف‌ها را کنار بگذاریم و در راستای رشد و توسعه استان تلاش کنیم.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مصطفی آزادبخت، مهدی باب الحوائجی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان معرفی شد.

می‌توانیم با تقویت جبهه فرهنگی در همه جبهه‌ها موفق باشیم

می‌توانیم با تقویت جبهه فرهنگی در همه جبهه‌ها موفق باشیم

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار