خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: اگر بسیج و بسیجیان نبودند استکبار جهانی، ایران اسلامی را می بلعید. بسیج یک اقیانوس عظیم است.
کد خبر: ۹۳۸۹۴۶۷
|
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در ششمین جشنواره مالک اشتر بسیج که صبح امروز در مجتمع کوثر برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) به بسیج و بسیجیان نگاهی آسمانی دارند و این جایگاه بالای بسیج و بسیجیان و عملکرد بسیج را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه برای شناخت بسیج و بسیجیان باید در پایگاه های بسیج محلات و مساجد حاضر شد، گفت: پایگاه های بسیج محلی برای حضور انسانهای مخلص و ولایت مدار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج تصریح کرد: اگر بسیج و بسیجیان نبودند استکبار جهانی، ایران اسلامی را می بلعید، بسیج یک اقیانوس عظیم است که موجب شده در همه عرصه ها دست برتر را داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی یادآور شد: بسیجیان در سنین مختلف واقعا مخلصانه و جهادی پای کار انقلاب و کشور هستند و امید داریم که مسئولان قدر این ظرفیت عظیم را بدانند.

وی‌افزود: بسیجیان مالک‌ اشترهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران هستند که از نظام اسلامی دفاع می کنند و به عبارت دیگر اگر دشمنان این نظام‌ نتوانستند به اهداف خود در برابر مردم کشورمان دست یابند، به برکت ‌مالک‌ اشترهایی است که در سنین مختلف در بسبج وجود دارد.

حجت الاسلام تویسرکانی ادامه داد: جشنواره مالک‌اشتر بسبج باید در پهنای کشور برگزار شود؛ بر این‌ است معتقدم باید مسئولان به این‌ توفیق دست یابند تا قدردان بسیج باشند.

ارسال نظرات