خبرهای داغ:
معاون توسعه و بهره‌برداری آبفای خوزستان با اشاره به مشکلات روستای خوزستان در خصوص آب شرب پایدار گفت: یک هزار روستای این استان از آب شرب پایدار بهره‌مند خواهند شد.
کد خبر: ۹۳۸۹۵۹۱
|
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱

محسن قمیشی عصر امروز در آئین بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به روستای ام الطمیر اظهار کرد: این پروژه‌ها قبلاً از شهدای جهاد آب می‌گرفتند که طول پروژه آن ۳۰ کیلومتر خط انتقالی بوده و فرسودگی داشت.

معاون توسعه و بهره‌برداری آبفای خوزستان با بیان اینکه تأسیسات شهدای جهاد در بخش اسماعیلیه دچار مشکلاتی بود، تصریح کرد: ۴۲ روستا تحت پوشش این تأسیسات است و با توجه به اینکه‌ام الطمیر و سیف السادات در انتهای خط و در بخش مرکزی اهواز واقع بود دچار مشکلات آب به لحاظ کمی و کیفی شد.

وی ادامه داد: برای این پروژه ۶ کیلومتر خط انتقال از تأسیسات گروه ملی اجرا شد و آب پایدار با کیفیت انتقال پیدا کرد که مشکل جمعیت هفت هزار و ۵۰۰ نفر در این دو روستا حل شد؛ همچنین دیگر تأسیسات شهدای جهاد در خطوط انتقال و تأسیسات در حال اصلاح هستند.

قمیشی، پروژه دوم تعریف شده در منطقه را پروژه خط انتقال رامزیه و طاهریه دانست و تصریح کرد: این پروژه با چهارده کیلومتر خط انتقال دو تا سه روز آینده آغاز به کار خواهد کرد و پنج روستا را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

معاون توسعه و بهره‌برداری آبفای خوزستان تأکید کرد: به مردم وعده می‌دهیم تا انتهای سال حدود هزار روستا در استان آب شرب پایدار داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها