خبرهای داغ:
غبیشاوی با بیان این که ایجاد امنیت در کاهش آمار بیکاری و بهبود معیشت مردم موثر است گفت: افزایش آمار سرقت در سطح شهر آبادان مردم را آزار می دهد و نیروی انتظامی باید تمام توان خود را در حفظ امنیت مردم با همکاری بسیج به کار گیرد.
کد خبر: ۹۳۸۹۶۰۲
|
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶

حجت الاسلام «عبدالحسن غبیشاوی» در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته در مصلای آبادان اظهار داشت: ماموریت اصلی نظام جمهوری اسلامی خدمت صادقانه به ملت و رفع موانع موجود در مسیر رشد و اعتلای کشور و برطرف کردن دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم است.

وی با بیان این که ایجاد امنیت در کاهش آمار بیکاری و بهبود معیشت مردم موثر است گفت: افزایش آمار سرقت در سطح شهر آبادان مردم را آزار می دهد و نیروی انتظامی باید تمام توان خود را در حفظ امنیت مردم با همکاری بسیج به کار گیرد.

حجت‌الاسلام غبیشاوی ادامه داد: همچنین دستگاه‌های متولی، مسوول کنترل بازار و گرانی هستند چرا که موضوع گرانی و تورم تاثیر بسزایی در معیشت مردم و جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی دارد.

امام جمعه آبادان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به موضوع کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و بیان داشت: موضوع کتاب و کتابخوانی در جامعه کمرنگ شده و جای آن را چیز دیگری پر نمی‌کند، البته فضای مجازی با آن رقابت می‌کند و بخش عمده‌ای از ترویج کتابخوانی را می توان از فضای مجازی استفاده کرد.

حجت‌الاسلام غبیشاوی همچنین با ابراز همدردی با خانواده نابینای آبادانی که در فرودگاه مستقر بودند، متذکر شد: مشکل این خانواده با پیگیری انجام شده حل شد و فردا برای دیدن آنها به فرودگاه خواهیم رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها