سازمان بسیج ادارات و کارمندان به مناسبت شهادت شهیده فاطمه اسدی بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۸۹۷۲۳
|
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سازمان بسیج ادارات و کارمندان به مناسبت شهادت شهیده فاطمه اسدی بیانیه صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است؛

سرزمینی است که وجب به وجب آن و قدم به قدم آن با خون هر شهیدی عطرآگین شده است و امنیت، آرامش، سربلندی و شکوه و اقتدار آن، مدیون خون و ایثار شهداست.


یکی از این شهدا، شهیده فاطمه اسدی است که پیکر مطهر وی اخیراً توسط گروه‌های تفحص پیکر‌های مطهر شهدا، در کردستان کشف شد.


ایشان همچون هزاران شهید بزرگوار دیگر که در کردستان به دست گروهک‌های شیطانی ضد انقلاب به شهادت رسیده اند اوج خباثت و ددمنشی حزب «دموکرات» را آشکار کرد.


فاطمه اسدی روز هفتم شهریور سال ۱۳۶۱، وقتی برای ملاقات همسرش که به دست نیرو‌های گروهک دموکرات به جرم هواداری از انقلاب اسلامی اسیر شده بود به روستای «نرگسله» رفت؛ با جسم نحیف وی روبه‌رو شد؛ آثار شکنجه را به‌وضوح در جای‌جای بدن او دید و چشمان کبودشده و صورت زخمی او را مشاهده کرد؛ بنابراین با فریادی رسا، آن‌چنان که همه ساکنان روستا آن را بشنوند و انعکاس پژواک این فریاد را کوه‌های اطراف به همه برسانند، لب به اعتراض گشود و با مزدور، اجنبی و فاسد خواندن عناصر ضدانقلاب، هیبت و هیمنه آن‌ها را شکست.


دشمن وقتی دید که حیثیت نداشته‌اش بیشتر از همیشه بر باد رفته است، «فاطمه اسدی» را به داخل مقر خود و همسرش را هم به زندان برگرداند و در همان لحظه نیز دستور اعدام این زن پارسای آزاده را صادر کردند و بلافاصله او را به جوخه اعدام می‌سپارند و به خاک تحویل می‌دهند نه برای احترام بلکه برای مخفی کردن جنایتشان، حال خاک بعد از ۳۷ سال جنایت دموکرات‌ها را فریاد زده است تا بیشتر رسوا شوند.


شهادت مظلومانه شهید اسدی پرده از چهره کریه این وابستگان خائن استکبار برداشت، او که نخستین بانوی تفحص شده است توسط ددمنشان دموکرات تیرباران شده و پسر کوچکش نیز به دلیل نبود سرپرست در گهواره از دنیا رفت.


شهادت شهیده فاطمه اسدی بانوی شهیده کُرد، سندی آشکار از جنایات مدعیان دروغین حمایت از مردم کرد و اربابان آنان است.


این شهیده بزرگوار گواه شقاوت وخونخواری گروهک دموکرات است و با استناد به این جنایات دست این مدعیان دموکراسی به خوبی رو می‌شود.


سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کردستان، ضمن محکوم کردن این اقدام ضد حقوق بشری عناصر ضد انقلاب در کردستان، این واقعه را محضر مقام معظم رهبری و خانواده آن شهیده بزرگوار وآحاد ملت ایثارگر و فدا کار ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات