تداوم کمک مومنانه در سیب و سوران:

بین دانش آموزان نیازمند در سیب و سوران لوازم التحریر توزیع شد

سیب سوران/ 25 پک لوازم التحریر بین دانش آموزان بی بضاعت در شهرستان سیب و سوران توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۸۹۸۰۶
|
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹

مسئول گروه جهادی شهید آلبا در گفتگو با خبرنگار بسیج در سیب سوران گفت : این لوازم التحریر ها در تداوم  رزمایش کمک مومنانه با هدف مواسات و همدلی بین نیازمندان و  ارائه خدمت بی منت بین دانش آموزانی که در خانواده‌های آسیب دیده اعتیاد هستند توزیع شده است.

جاوید آلبا با بیان اینکه ، رسالت بسیج ارائه خدمت بی منت به محرومین و نیازمندان در جامعه است افزود: گروه جهادی شهید آلبا به صورت آتش به اختیار در جهت رفع پاره ای از گرفتاریهای نیازمندان برآمده است.

وی بیان کرد:  سازمان بسیج نهادی مردمی است که از بطن مردم شکل گرفته و از همان روزهای ابتدای تاسیس دغدغه بسیج حل مشکلات مردم و گره‌گشایی از کار نیازمندان و افراد محروم در جامعه بوده است، امروزه با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا که مردم با آن درگیر هستند و اقتصاد مردم را دچار مخاطره کرده است بسیج سازندگی ناحیه سپاه سیب و سوران با همت گروه جهادی شهید آلبا به کمک دانش آموزان آمده است..

این مسئول ادامه داد پایگاه مقاومت بسیج شهید آلبا رسالت و وظیفه خود می داند تا با شناسایی افراد نیازمند در جامعه بتواند گره کوچکی از مشکلات نیازمندان را باز کند در همین راستا شعار خدمت بی منت را سر لوحه  کار خود قرار داده و در راستای خدمت رسانی به مردم در طول سال فعالیت‌های چشمگیری نیز داشته است

ارسال نظرات
آخرین اخبار