مسئول واحد تربیت بدنی شهرداری کهریزک، از شروع دوره های آموزشی و تمرینی رشته های مختلف ورزشی در ورزشگاه های شهر کهریزک، پس از تعطیلی ۲۰ ماهه کرونایی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۹۸۷۶
|
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵

به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛عرب کرمانی، مسئول تربیت بدنی شهرداری کهریزک با اعلام این خبر گفت: متاسفانه در دو سال اخیر، شاهد تعطیلی مراکز ورزشی در همه شهرها بودیم اما خوشبختانه با اجرای طرح واکسیناسیون، اکنون دوباره فعالیت ورزشی در ورزشگاه های شهر کهریزک با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی آغاز شده است که این موضوع علاوه بر ایجاد نشاط و سلامت اجتماعی در بین علاقه مندان ورزش، فرصت جدیدی را برای ورزشکاران در رشته های تخصصی فراهم کرده است.
وی افزود: با همت مربیان و پیشکسوتان رشته کشتی،  دوره جدید آموزش کشتی مقدماتی برای رده های سنی مختلف در ورزشگاه شهید قدیمی برگزار می شود و علاقه مندان همه روزه جهت ثبت نام و شرکت در این دوره های آموزشی که زیر نظر ورزشکاران و قهرمانان نامی شهر برگزار می شود، می توانند به ورزشگاه تختی مراجعه کنند.
مسئول تربیت بدنی شهرداری کهریزک اظهار داشت: در گذشته شهر کهریزک یکی از مهدهای کشتی شهرستان ری و استان تهران محسوب می شد؛ و رونق دوباره دوره های آموزشی در استعداد یابی و پرورش قهرمانان بومی شهر می تواند یاد آور دوران طلایی شهر کهریزک باشد.
وی در پایان گفت: علاقه مندان جهت ثبت نام هر روز در ساعات اداری می توانند به طور حضوری به ورزشگاه تختی واقع در خیابان تختی اراضی سمیعی مراجعه نمایند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 56525221 تماس حاصل کنند.

ارسال نظرات