فرمانده نیروی مقاومت بسیج در شهرستان سرخه گفت: رزمندگان و ایثارگران همچنان باید با شور و انگیزه دوران هشت سال دفاع مقدس در همه میدان ها حضور پر رنگ داشته باشند و تجربیات خود را به نسل های جدید منتقل کنند.
کد خبر: ۹۳۸۹۹۶۷
|
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ سرهنگ مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج در شهرستان سرخه همراه با جمعی دیگر از همکاران با احمد فائض، علی اکبر احسان و رمضان عسگری نژاد از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان سرخه دیدار و گفتگو کرد.

سرهنگ مهدی ادهم در جمع رزمندگان اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و امروز ایستادگی یک ملت بزرگ در برابر قدرت‌های جهانی بدون ایثار، گذشت، فداکاری، ایستادگی و آمادگی برای دفاع از میهن و شهید شدن امکان پذیر نبود.

او افزود: هشت سال ایستاگی و فداکاری رزمندگان و خانواده آنان، درسی برای زیاده خواهان و متجاوزان بود تا بدانند ملت ایران همواره با سلاح ایمان دشمنان نظام را در هر سطحی از قدرت شکست خواهد داد.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج در شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: رزمندگان و ایثارگران همچنان باید با شور و انگیزه دوران هشت سال دفاع مقدس در همه میدان ها حضور پر رنگ داشته باشند و تجربیات خود را به نسل های جدید منتقل کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها