خبرهای داغ:
‍ رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان کبودراهنگ خبر داد
کبودراهنگ-رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان کبودراهنگ از برگزاری ۱۷۰ عنوان برنامه فرهنگی طی هفته کتاب در شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۰۰۰۶
|
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷

سیدجواد معینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار کرد: بیش از ۱۷۰ عنوان برنامه فرهنگی در بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری  اسلامی ایران در شهرستان کبودراهنگ برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در آستانه هفته کتاب با همکاری اداره کل استان همدان، کاروان دوستی با کتاب در روستاهای فاقد کتابخانه بخش شیرین‌سو  با حضور بیش از یک هزار نفر از کودکان و دانش‌آموزان این روستاها برگزار شد.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه در این برنامه ضمن اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی به تمام کودکان حاضر توسط اداره کل کتاب اهدا شد، افزود: از ویژه برنامه‌های این هفته برگزاری جشنی با عنوان ۵۰ سال خدمت در محل کتابخانه شهید اشرفی اصفهانی است که در روز ۲۹ آبان ماه با حضور اهالی فرهنگ و پیشکسوتان کتابداری در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: فراخوان بزرگ اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی شهرستان، نشست‌های کتابخوان در مدارس و کتابخانه‌های عمومی، تولید بیش از ۱۰۰ فایل فرهنگی و انتشار در فضای مجازی، رونمایی از یک جلد کتاب با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و... از برنامه‌های این هفته است.

معینی با بیان اینکه در حوزه کودک، برگزاری برنامه‌های گسترده از قبیل مسابقات کتابخوانی، قصه‌گویی، نقاشی و معرفی کتاب برگزار می‌شود، گفت: شهرستان کبودراهنگ دارای تعداد ۱۲ باب کتابخانه عمومی، دو باب مشارکتی، تعداد ۳ هزار و ۹۵۶ عضو و ۱۳۱ هزار جلد در کتابخانه‌های عمومی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات