خبرهای داغ:
با همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی و حضرت آمنه:
مراسم یادواره ۲۰۰ شهید شهرستان جعفرآباد قم همزمان با شب وفات کریمه اهل بیت (ع) با حضور جانبازان و خانواده های معظم شهدای این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۰۰۴۸
|
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

 

یادواره ۲۰۰ شهید شهرستان جعفرآباد قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، ویژه برنامه گرامیداشت ۲۰۰ شهید شهرستان جعفرآباد و قاهان قم در شب وفات حضرت معصومه (س) باحضور جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا و مردم شهید پرور این شهرستان در مسجد جامع جعفریه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین جوشقانیان در سخنانی یاد و خاطره شهدای این شهرستان را گرامیداشت و راز پیروزی سردار شهید سلیمانی بر داعش را ایجاد همدلی و اتحاد در جبهه‌های مقاومت دانست.

یادواره ۲۰۰ شهید شهرستان جعفرآباد قم برگزار شد
در ادامه این مراسم، «حاج علی مالکی» به مرثیه سرایی پرداخته و جریان شهادت حر مدافعان حرم شهید «مجید قربانخانی» به صورت پرده خوانی اجرا شد.

از دیگر برنامه‌های این یادواره، توزیع بیش از ۱۰۰۰ جلد کتاب خاطرات شهدا بهمراه پک‌های فرهنگی بین حاضرین در مراسم، اجرای گروه سرود و برپایی غرفه‌های روایتگری، عفاف و حجاب، کودک و نوجوان و موکب سلامت بود.

یادواره ۲۰۰ شهید شهرستان جعفرآباد قم برگزار شد

در پایان نیز به رسم یادبود از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم شهرستان جعفرآباد تجلیل و قدردانی شد.

از ویژگی‌های این مراسم، حضور متبرک پرچم حرم حضرت زینب (س) و انگشتر سردار شهید سلیمانی بود.

گفتنی است این مراسم به همت ستاد یادواره شهدای جعفرآباد و حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی و حضرت آمنه ناحیه شهرستان قم و ادارات این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ احمدی

ارسال نظرات