نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام گفت: حضور در عرصه تولید و تلاش برای خودکفایی کشور جهاد مقدس است.
کد خبر: ۹۳۹۰۱۳۴
|
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲

حجت‌الاسلام الله نور کریمی‌تبار عصر امروز در جمع کارکنان و کارگران واحدهای صنعتی و تولیدی ایلام اظهار داشت: حضور در عرصه تولید و تلاش برای خودکفایی کشور جهاد مقدس است.

امام جمعه ایلام گفت: کارکنان در واحدهای تولیدی جهادگران عرصه مبارزه اقتصادی و سربازان ارزشمند افزایش قدرت اقتصادی کشور هستند که امروز توان، اراده و تلاش آنان موجب بی‌اثر کردن تحریم‌ها شده است.

وی فعالیت کارگران و کارکنان واحدهای تولیدی را با دوران دفاع تشبیه کرد و گفت: هر دو اهداف مقدسی دارند که آن این است که نام و آرمان انقلاب اسلامی در جهان بدرخشد و دشمنان این آب و خاک خوار و زمین گیر شوند.

کریمی‌تبار در ادامه به گنگره 3 هزار شهید ایلامی اشاره کرد و گفت: شهدا با انتخاب شهادت عزت نظام اسلامی را تضمین کردند و امروز بر ما است تا با بزرگداشت یاد و نام آنان و برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌ها، نامگذاری کوچه و خیابان‌ها به نام شهدا یاد و نام آنان را همواره حفظ و از آنان به نیکی یاد کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام ترویج فرهنگ شهدا را با زنده نگهداشتن یاد و نام و خاطره شهدا و عمل به وصیت نامه آنان ممکن دانست و گفت: تا کنون با یاد و نام شهدا عزت، استقلال و سربلندی جمهوری اسلامی تضمین شده است.

وی بیان داشت: تا روحیه شهادت‌طلبی بر فراز ایران ساری و جاری است، عزت، استقلال و سربلندی جمهوری اسلامی تضمین و دشمنان آن خوار و ذلیل هستند.

وی افزود: شهدا هرگز به فکر خودشان نبودند و به فکر دیگران بودند، خیلی تلاش و همت بلندی می‌خواهد که انسان از منیت بیرون بیاید و خود را فراموش کند، از جان و مال خود برای کمک به دیگران بگذرد، شهدا از خود گذشتند و این همان فکر شهادت و جهاد و بسیجی است.

امام جمعه ایلام گفت: دشمنان از این فرهنگ ایثار‌ و شهادت هراس دارد، کشوری که فرهنگ شهادت طلب داشته باشد هیچ متجاوزی نمی‌تواند جرات نزدیک شدن به مرزهای آن کشور داشته باشد، امروز در کشورهای منطقه و جبهه مقاومت، با همان فرهنگ دفاع مقدس و داشتن ایمان، در برابر استکبار جهانی و دشمنان ایستاده اند.

کریمی‌تبار گفت: یادواره شهدای فرصتی است برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همگان باید تلاش کنند تا این فرهنگ همواره در کشور بماند تا سرافرازی ایران در منظقه و جهان بماند برای نسل کنونی و فردای کشور با عزت ایران.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات