خبرهای داغ:

اولین مجمع مسئولین روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد امربه معروف برگزار شد

اولین مجمع مسئولین روابط عمومی و امور بین‌الملل دستگاه‌های حاکمیتی کشور در راستای هم‌افزایی و تشریک مساعی روابط عمومی دستگاه‌های حاکمتی به منظور ترویج و توسعه فریضتین برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۰۱۴۵
|
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس، اولین مجمع مسئولین روابط عمومی و امور بین‌الملل دستگاه‌های حاکمیتی کشور با حضور جعفر صادق‌منش قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مهرداد توکلی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد، رضا بازرگان مدیر کل هماهنگی دستگاه‌های اجرایی ستاد با مدیران و نمایندگان روابط عمومی و امور بین‌الملل دستگاه‌ها و وزاتخانه‌های کشور در محل سالن جلسات شهدای امر به معروف و نهی از منکر ستاد برگزار شد.

مدیر روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس گفت: این نشست در راستای هم‌افزایی و تشریک مساعی روابط عمومی دستگاه‌های حاکمتی با اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد و همچنین در راستای تشکیل شبکه راهبردی روابط عمومی و امور بین الملل وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های حاکمیتی به منظور ترویج و توسعه فریضتین برگزار شد.

مرتضی نداف افزود: قرار است با همکاری و تعامل تمامی دستگاه های اجرایی، شبکه راهبردی روابط عمومی در تمامی ادارات استان هم راه اندازی شود.

وی گفت: تشکیل قرارگاه عملیات لشکر سایبری، اطلاع‌رسانی و انعکاس در جهت اخذ مجوز شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر مساجد و محلات و همچنین تشکل‌های های مردمی مطالبه‌گر، انعکاس اخبار حوزه امر به معروف و نهی از منکر توسط روابط عمومی دستگاه‌ها، و رصد و تحلیل و بررسی اطلاعات و محتوا‌های مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر در رسانه‌های داخلی و خارجی، از جمله مصوبات این جلسه است.

به گفته نداف، عملیات روانی مناسب در حوزه اطلاع‌رسانی، مشارکت و هم‌افزایی روابط عمومی دستگاه‌ها در نمایشگاه ها، جشنواره‌ها و نشست‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مشارکت در تولید محتوای مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر توسط روابط عمومی استان‌ها، مشارکت حداکثری در برگزاری دوره‌های توانمندسازی برای مدیران روابط عمومی دستگاه‌های سراسر کشور با محوریت امر به معروف و نهی از منکر، و راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی داخلی برای جذب و برون داد برنامه‌های حوزه‌های امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب، از دیگر مصوبات این جلسه است.

مدیر روابط عمومی ستاد امر به معروف فارس در پایان یادآوری کرد: دومین نشست تخصصی به میزبانی یکی از وزارتخانه‌ها در آذرماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها