ساری- فرمانده سپاه بابلسراز برگزاری بیش از ۱۰۴ برنامه هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۰۱۵۸
|
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹

اجرای طرح جبهه خرمشهر‌ها در ۱۸ محله/ برگزاری 104 برنامه در هفته بسیج بابلسر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ مصطفی بازوند فرمانده سپاه بابلسر در جلسه ستاد برگزاری هفته بسیج که در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر برگزار شد، ضمن عرض تسلیت سالروز رحلت فاطمه معصومه (س) از برگزاری بیش از ۱۰۴ برنامه هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح جبهه خرمشهر‌ها در ۱۸ محله پایلوت از ۱۰۴ محله بابلسر در حال اجرا است؛ پروژه ۵ الی ۱۰ساله بوده، اما این شهرستان تا این لحظه در این مدل حکمرانی پیشرو و در کشور نمره عملیات اجرایی ما از ۱۰۰؛ ۵ بود که به‌عنوان نمره عالی محسوب می‌شود.

سرهنگ بازوند افزود: اجرای طرح جبهه خرمشهر‌ها به‌دنبال کلید واژه نسخه دینی هستیم (طراحی مدل حکمرانی براساس الگوی اسلامی ایرانی) این طرح در سطح کشور و به‌صورت ملی طی هفته‌های اخیر در جمع فرماندهان کل شهرستان‌های کشور ارائه شد.

اجرای طرح جبهه خرمشهر‌ها در ۱۸ محله/ برگزاری 104 برنامه در هفته بسیج بابلسر
فرمانده سپاه بابلسر ادامه داد: وقتی یک واحد بسیج در محله‌ای حضور دارد وظیفه‌اش ورود به اصناف و دعوت به‌سمت نسخه دین است؛ صنف ما باید صنف دینی باشد و کسبه علم مکاسب رو بداند یعنی حلال و حرام را رعایت کند.

سرهنگ بازوند خاطرنشان کرد: با تشکیل قرارگاهی مانند قرارگاه پشتیبانی و زیر ساخت که ادارات مثل برق، آبفا، آب، مخابرات، گاز، راه و شهرسازی و شهرداری‌ها عضو هستند می‌توان زیرساخت را مشخص و نیازمندی‌ها و برنامه‌های ۱۰ سال آینده را برنامه‌ریزی کنیم که با کمک و مشارکت مردمی حل خواهد شد.

فرمانده سپاه بابلسر در بخش دیگری از سخنان خود گفت:بسیج یک مفهوم عظیمی به‌عنوان مفهوم مردم سالاری دینی دارد یعنی مردم همه امورات خود را سازماندهی کنند و عملکرد ارائه دهند که این مدل حکومتی ساز و کار‌هایی از جمله انتخابات و راهپیمایی‌ها داره داشته که در طول تاریخ ۲۲بهمن،۱۳آبان و ... یک نماد حضور مردمی برای جهادکبیر است.

سرهنگ بازوند اضافه کرد:  مردم خودشان اعلام موضع رسمی می‌کنند و مدل حکومتی خود را به دنیا با ایستادن در مقابل استکبار، زور و استثمار نشان خواهند داد، اما چیزی که در طول این ۴۲ سال از آن غفلت کردیم فرمایشات حضرت آقا است؛ ما در دولت‌سازی هنوز نتوانستیم دولت اسلامی رو تشکیل بدهیم.

فرمانده سپاه بابلسر با اشاره به اینکه چرا در همه دستگاه‌های اداری باید بسیج وجود داشته باشد، گفت: بسیج آمده است که تفکر مردم سالاری دینی رو در همه دستگاه‌های اداری که با همان روند قبل روی ریل وارد حکومت شدند به‌سمت محور اصلی هدایت کند.

بازوند در پایان گفت: بزرگداشت بسیج، بزرگداشتی منطقی است که به‌دنبال حل مسئله مردم با نسخه دینی مانند رزمایش کمک مومنانه‌ای که به‌مثال یک معجزه از سوی مردم برای کمک به مناطق زلزله‌زده یا سیل‌زده اتفاق افتاد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها