انقلاب اسلامی راه تسلط آمریکا برجهان را سد کرد

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:  آن‌که راه آمریکا را برای تسلط برجهان سد کرده، انقلاب اسلامی است که مقتدرانه در مقابل استعمار جهانی آمریکا ایستاده وحامی مظلومان جهان است.
کد خبر: ۹۳۹۰۱۷۲
|
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار یدالله جوانی  در گردهمایی بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج بروجرد که امشب در حسینیه ناحیه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یادوخاطره  امام راحل (ره ) وشهدای گرانقدر  اظهار داشت : بسیج با انقلاب پیوندی ناگسستنی دارد و همانطور که حضرت امام راحل بسیج را مدرسه عشق نامیدند و این جمله را  امام راحل بیان کردندکه من به خلوص وصفای بسیجیان غبطه می خورم.

وی افزود : این بسیجیان بودند که همواره پا در رکاب انقلاب بوده و در طول عمر بابرکت انقلاب همواره توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند.

سردار جوانی خاطر نشان کرد:  آن‌که راه آمریکا را برای تسلط برجهان سد کرده، انقلاب اسلامی است که مقتدرانه در مقابل استعمار جهانی آمریکا ایستاده وحامی مظلومان جهان است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: برای دنیا عجیب است که ایران اسلامی با جنگ تحمیلی ۸ساله ،فشار ،تحریم،ترور وفتنه های  دشمنان انقلاب نه تنها ضعیف نشده بلکه ایستادگی کرده ودر حال پیشرفت است.

سردار جوانی بیان کرد: ما در زمان شروع  جنگ تحمیلی جزئی‌ترین وسایل جنگی را نداشتیم اما با همت مردم امروز ایران اسلامی دارای سامانه‌های موشکی وپدافندی قدرتمند‌ی است که آمریکا را به عقب رانده.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود :امروز آمریکا می خواهد حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی را بگیرد اما تجربه نشان داده که هرگاه ما انقلابی واسلامی عمل کردیم به مردم میدان دادیم وگوش به فرمان ولایت بودیم  و پیشرفت در کشور حاصل شد وجلوی نفوذ دشمنان گرفته شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات