فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در نشست خبری به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج از اجرای دو هزار و ۳۵۰ برنامه مختلف در استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۰۱۸۷
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۹

اجرای ۲ هزار و ۳۵۰ برنامه به مناسبت هفنه بسیج

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو اظهار کرد: شعار هفته بسیج امسال «بسیج پاره تن مردم» است که دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، رزمایش جهادگران بسیجی در حسینیه عاشقان ثارالله، جشنواره جهادگران علم و فناوری و افتتاح ستاد ناحیه مقاومت بسیج جزیره خارگ، برپایی نمایشگاه و جشنواره پایگاه‌های اسوه‌های بسیج و همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج و ائمه جماعات از جمله مهم‌ترین برنامه‌های شاخص هفته بزرگداشت بسیج امسال است.

اجرای ۲ هزار و ۳۵۰ برنامه به مناسبت هفنه بسیج

سردار علی رزمجو افزود: همایش نقش مدیر تراز انقلاب اسلامی در ارتقا سلامت اداری و همایش رسانه مطالبه‌گر، رزمایش اقتدار بسیجیان همزمان با سراسر کشور در جایگاه‌های نماز جمعه استان با حضور گردان‌های مختلف خواهر و برادر، افتتاح دفتر بسیج در اتاق بازرگانی، عطر افشانی قبور مطهر شهدا، رونمایی از تولیدات فرهنگی هنری و کلنگ زنی مرکز آفرینش‌های هنری بسیج و قرارگاه فرهنگی اجتماعی، تجمع حلقه‌های صالحین در جایگاه‌های نماز جمعه سراسر استان و گردهمایی خادمان و زائران راهیان نور در گلزار شهدا از دیگر برنامه‌هاست.

اجرای ۲ هزار و ۳۵۰ برنامه به مناسبت هفنه بسیج

وی با بیان این که بسیج استان بوشهر تاکنون اقدامات خوبی در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی انجام داده است، اظهار کرد: ۸۲ میلیارد ریال طرح در این زمینه افتتاح و ۸۴ میلیارد ریال نیز طرح در دست اجرا داریم.
مسئول ستاد بزرگداشت هفته بسیج استان بوشهر تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون ۳۷ میلیارد و ۵۹۴ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان کمک مؤمنانه داشته‌ایم و امسال در هفته بسیج ۴۰۰ میلیون تومان نیز برای آزادی زندانیان معسر در نظر گرفته‌ایم.

اجرای ۲ هزار و ۳۵۰ برنامه به مناسبت هفنه بسیج

فرمانده سپاه استان بوشهر اضافه کرد: ۲ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان طرح در زمینه قرارگاه پیشرفت و آبادانی از پهلوگیری در خور شهاب تا چمن مصنوعی، خانه عالم، دیوار حفاظتی، ساخت پل و آب بند، آبرسانی، سلامت و اشتغال اتمام طرح داشته‌ایم و بخشی از آن‌ها در هفته بسیج افتتاح می‌شود.

اجرای ۲ هزار و ۳۵۰ برنامه به مناسبت هفنه بسیج

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام از اجرای طرح شهید سلیمانی در کنترل ویروس کرونا توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی خبر داد و گفت: ۱۰۹ تیم مراقبت و رهگیری، ۱۱ تیم مراقبت در منزل، ۱۷۸ تیم نظارتی و ۱۰۷ تیم حمایتی در این طرح مشارکت داشتند که ۲۸۹ هزار و ۷۳۷ نفر از نزدیک، ۶۸ هزار و ۲۲۹ خانوار رهگیری، ۱۶۸ هزار و ۶۳۵ نفر تست سریع، یک هزار و ۲۶۶ نفر مراقبت شده، ۲۸۶ هزار و ۲۴۸ بازدید تیمی و از ۲۴ هزار و ۴۴۶ خانوار بازدید شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات