استاندار اردبیل گفت: گروه مشاوران استاندار اردبیل در حوزه صنایع دانش‌بنیان با حمایت و حضور جوانان خلاق و صاحب‌فکر تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۰۲۴۴
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

گروه مشاوران استاندار اردبیل در حوزه صنایع دانش‌بنیان تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سیدحامد عاملی در حاشیه دیدار با مسئولان استانی اظهار داشت: ما اگر می‌خواهیم آینده صنعت استان اردبیل رشد و تکامل یابد و با جهش جدی روبه‌رو شود باید توسعه صنایع دانش‌بنیان را مورد توجه قرار دهیم و با برنامه‌ریزی‌های اساسی گام‌های اساسی برای رونق توسعه و اشتغال استان برداریم.

استاندار اردبیل ادامه داد: بنده از همه روسای دانشگاه‌های استان و مسئولان و دستگاه‌های اجرایی خواستار حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان به خصوص در حوزه صنایع هستم که آن‌ها را مورد حمایت قرار دهند و حتماً حدأقل یک روز کاری خود را به بررسی مسائل و مشکلات این واحدها اختصاص دهند.

عاملی بیان کرد: در قدم بعدی بی‌تردید حمایت از جوانان خلاق و صاحب‌فکری که در استان اردبیل داریم در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور گروه مشاوران استاندار اردبیل در حوزه صنایع دانش‌بنیان تشکیل می‌شود که این مسئله نیز به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم آینده استان اردبیل در حوزه صنت و دانش‌بنیان رشد جدی و اساسی و قابل توجه داشته باشد حتماً باید حمایت از صنایع دانش‌بنیان را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم و با همفکری و همکاری‌های همه‌جانبه در راستای رفع مشکلات و موانع اقدام کنیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: به دور از تنگ‌نظری‌ها باید در استان در هر حوزه‌ای عمل شود چرا که هم‌اکنون به عنوان یکی از نیازهای مهم و اساسی رسیدگی به مشکلات و قرارگیری مسیر استان در راستای توسعه و پیشرفت است که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

ارسال نظرات