خبرهای داغ:
همدان-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از برگزاری مانور فراگیر تعدیل و بهینه‌سازی روشنایی معابر درون و برون شهری همزمان با سراسر کشور در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۰۲۵۱
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، شیرزاد جمشیدی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مانور فراگیر تعدیل و بهینه‌سازی روشنایی معابر درون و برون شهری اظهار داشت: این اقدام هفتمین مانور عملیاتی در سال جاری است که به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: تعمیرات اساسی به منظور افزایش پایداری شبکه بر روی فیدر ۲۰ کیلوولت سمیران و تعدیل روشنایی معابر بلواری، پارک‌ها و میادین از محور‌های اجرای این مانور است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت: ۱۲۰ نفر نیرو در قالب ۳۵ اکیپ در این اقدام فراگیر حضور دارند که ۱۵ اکیپ تعمیر خطوط ۲۰ کیلوولت و ۲۰ اکیپ نیز تعدیل روشنایی معابر را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به بکارگیری ۱۶ خوردو سنگین و ۲۸ خودرو سبک در مانور تعدیل و بهینه‌سازی روشنایی معابر تصریح کرد: افزایش قابلیت اطمینان و مقاوم‌سازی شبکه ۲۰ کیلوولت و افزایش ایمنی و رفع کانون‌های خطر تاسیسات شبکه توزیع از اهداف این مانور است.

جمشیدی کاهش خاموشی‌های ناخواسته و افزایش رضایتمندی مشترکین و مدیریت مصرف بار زمستانه را نیز از دیگر اهداف مهم برگزاری مانور برشمرد.

وی گفت: در این مانور نصب ۱۰ اصله پایه بتونی ۱۲.۴۰۰، تعویض ۳۰۰ عدد مقره معیوب سوزنی و بشقابی، ریگلاژ ۲۰ اسپان از شبکه ۲۰ کیلوولت و اصلاح ۶۰ مورد جمپر شبکه ۲۰ کیلوولت انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: همچنین تغییر آرایش شبکه مثلثی به آویز به طول ۴ کیلومتر، تعدیل روشنایی ۸۶۰ دستگاه چراغ معابر با میانگین ۱۳۴ وات (برآورد انرژی ۱۱۶ کیلووات ساعت) و تعدیل روشنایی پارک‌ها و میادین به تعداد ۴۹۱ دستگاه چراغ با میانگین توان ۲۱۰ وات (برآورد انرژی ۱۰۵ کیلووات ساعت) از دیگر اقدامات اجرایی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر بحث اطلاع‌رسانی گفت: اطلاع رسانی به موقع، دقیق و شفاف در خصوص اقدامات، چالش‌ها و مشکلات پیش آمده در حوزه برق برای مسئولین، مردم و مشترکین یکی از سرفصل‌های مهم و اصلی شرکت توزیع است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات