مسئولان قضایی پیشوا با فرماندار جدید این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۹۰۲۵۶
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، عادل رحمانی رئیس دادگستری و مرتضی طهماسبی دادستان پیشوا با ابراهیم‌ تاجیک نوری فرماندار جدید شهرستان دیدار و انتصاب وی را تبریک گفتند.
در این دیدار در خصوص ارتقای هویتی و زیرساختی پیشوا، استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها، به‌کارگیری نیروهای توانمند، تقویت رفاه و امنیت مردم، برخورد مقتدرانه و برادرانه با ادارات و ساماندهی اتباع گفت‌وگو و بر تعقل‌گرایی، استفاده از خرد جمعی و بهره‌گیری از صاحبان فکر و اندیشه تاکید شد.

تاجیک نوری فرماندار پیشوا در این دیدار اظهار داشت: اگر مردم پای کار باشند و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آنان به کار گرفته شود، اتفاقات بزرگی را می‌توان رقم زد همان‌طور که در دوران کرونا، علیرغم تهدیدات و خسارات زیاد انسانی و اقتصادی، اقدامات بزرگی با حضور مردم شکل گرفت.

رحمانی رئیس دادگستری نیز بیان کرد: برخی دستگاه‌ها علیرغم‌ حجم کار فراوان زیرساخت بسیار ضعیفی دارند و علت اینکه بسیاری از کارها بر زمین مانده، کمبود نیروی انسانی در ادارات است‌.

طهماسبی دادستان پیشوا نیز عنوان کرد: پیشوا ظرفیت‌های متعددی دارد که هر کدام به تنهایی برای آبادانی این شهر کافی است ولی متاسفانه از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده نشده است.

انتهای پیام/***

ارسال نظرات