خبرهای داغ:

۱۰۰ عنوان برنامه هفته بسیج در خراسان شمالی برگزار می‌شود

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: ۱۰۰ عنوان برنامه در قالب ۱۵ هزار فعالیت و ۵۵ برنامه شاخص هفته بسیج در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهر و روستاهای این استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۹۰۲۵۸
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، یه نقل ار خبرگزاری علم و فناوری،سردار اسماعیل فرجی روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: برنامه های هفته بسیج امسال با شعار محوری «بسیج پاره تن مردم» در سه بخش عمومی، فرهنگی و امنیتی و دفاعی در خراسان شمالی برگزار می شود تا رسالت، قابلیت و ظرفیت بسیج در سرتاسر استان نمایان شود.
وی تصریح کرد: نمایش اقتدار بسیجیان به صورت همزمان با سراسر کشور، ارائه یکهزار و ۵۰۰ خدمت توسط گروه های جهادی، همایش عشایری و دیدار با ریش سفیدان، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری همایش وحدت علمای اهل تسنن و برگزاری شیفت ایثار در دستگاه های اجرایی و ادارات از مهمترین برنامه هایی است که در هفته بسیج خراسان شمالی برگزار می شود.
سردار فرجی؛ نواختن زنگ بسیج در مدارس منتخب و سامانه شاد آموزش و پرورش، برگزاری رزمایش جهادگران بسیجی، اعزام گروه‌های پزشکی و کادر درمان به مناطق محروم، پویش نذرخون، ویزیت رایگان آحاد مردم در درمانگاه‌های وابسته به سپاه، تقدیر از فعالان طرح شهید سلیمانی و تکریم از خانواده های شهدای مدافع سلامت، آزادسازی زندانیان و جرایم غیرعمد مالی، برگزاری گشت محله محور رضویون با هدف تامین امنیت منطقه و محله و برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری از جمله دیگر برنامه های هفته بسیج عنوان کرد.
وی از افتتاح سه طرح محرومیت‌زدایی در طی هفته بسیج خبر داد و افزود: افتتاح استخر هشت هزار متر مکعبی دهکده مقاومت، تحویل ۶ واحد مسکونی محرومان، افتتاح ۲ طرح آبرسانی و افتتاح درمانگاه و صندوق قرض الحسنه شهرستان اسفراین از جمله این طرح هاست که به بهره برداری می رسد.
فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: بسیج اقتصاد مقاومتی، بسیج علم و پژوهش، بسیج عدالت و مبارزه با فساد، بسیج عزت ملی و مرزبندی با دشمن، بسیج استقلال و آزادی، بسیج سبک زندگی و بسیج معنویت و اخلاق روزهای هفته بسیج نام‌گذاری شده است.
وی افزود: بسیج تنها یک مجموعه نظامی نیست، بلکه تفکری است که در تمامی ابعاد از جمله فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصاد مقاومتی در کنار مردم بوده و آماده خدمت به هموطنان است.
از ۲۹ آبان تا پنجم آذرماه به فرمان حضرت امام خمینی(ره) به نام هفته بسیج و پنج آذرماه به نام روز بسیج مستضعفان نامگذاری شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار