انهدام سرشبکه توزیع سیگار قاچاق در زنجان

زنجان – جانشین فرمانده انتظامي استان از انهدام سرشبکه توزیع سیگار خارجی قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان ، خبر داد و گفت : از منزل این متهم بیش از 417 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد .
کد خبر: ۹۳۹۰۲۹۳
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ سرهنگ ایرج خانی پور در تشریح این خبر اظهار داشت: در پي دريافت خبري مبني بر اینکه فردی در توزیع گسترده سیگار خارجی قاچاق فعالیت می کند ، موضوع به صورت ویژه در دستور كار ماموران مبارزه قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

 

انهدام سرشبکه توزیع سیگار قاچاق در زنجان

وي افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی منزل متهم شده و پس از هماهنگي با مقام قضائي واحد مورد نظر را بازرسی کردند .

 

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان بیان داشت: در بازرسي از پارکینگ منزل متهم بیش از 417 هزار نخ سیگار خارجی ،  180 بسته تنباکو و توتون ، 176 قوطی نوشیدنی انژی زا و بیش از 4 هزار انواع مواد محترقه خارجی قاچاق کشف شد .

 

سرهنگ خانی پور با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و متهم به مراجع قضایی معرفی شد ادامه داد : برخورد قاطع و قانوني با قاچاقچیان به طور مستمر در دستور كار پليس استان قرار دارد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار