مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:
تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود گفت: بسیج مردمی ترین، مقدس ترین و مقتدر ترین نهاد انقلاب اسلامی است که در مقابل امواج طوفان ها ایستاده است و عامل پیشرفت و سربلندی نظام و وحدت جامعه است.
کد خبر: ۹۳۹۰۲۹۴
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

حجت الاسلام حسن امیرنژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی افزود: بسیج از ارزشمندترین یادگار حضرت امام(ره) بوده است که خدمات بسیج در تاریخ انقلاب و ملت ایران ماندگار است، بسیج قهرمان است و همیشه در میدان حضور دارد.

وی ادامه داد: بسیج در تلخی ها و شیرینی ها با عزت و عظمت ایران اسلامی پابرجاست و در دوران دفاع مقدس جانانه ایستاد و در بلاهای طبیعی از همه زودتر در صحنه حاضر بود بسیج جولانگاه گرمی، امید و نشاط است، بسیج راه عشق را به ملت ها و جبهه مقاومت را نشان داد استقامت و صبر و ایستادگی را آموخت و نیروی مخلص برای نظام مقدس اسلامی است.

حجت الاسلام امیرنژاد یادآور شد: بسیج رعب و وحشت و نامیدی را برای دشمنان مهیا کرده است، تفکر بسیجی همان تفکر خالص و بی ادعا است که شباهت او در هیچ جای جهان یافت نمی شود، لشگری که همیشه در همه حال آماده، پا به رکاب ولایت و فرمانده کل قوا می بشد.

ارسال نظرات