سرهنگ مهجوری گفت: در هفته بسیج ۹ واحد مسکونی در شهرهای داودآباد و ساروق و روستاهای بهادرستان، مرزیجران ، وزیرآباد و مشهدالکوبه به بهره برداری می رسد که تاکنون ۱۰۹ واحد مسکونی تحویل ولی نعمتان انقلاب اسلامی شده است.
کد خبر: ۹۳۹۰۴۰۰
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک در نشست خبری هفته بسیج ضمن تبریک ۴۲ مین سالگرد هفته بسیج گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته مبارک بسیج ۷۵۰ برنامه در سطح اراک پیش بینی شده که با رویکرد حوزه های مقاومت، پایگاه های مقاومت، دفاتر، کانون ها و اقشار بسیج و با محوریت امیدآفرینی برگزار می شود.

مهجوری اظهار کرد: برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با رویکرد ارائه محصولات بومی در راستای تقویت تولید داخلی، راه اندازی ایستگاه های سلامت محور و توزیع رایگان ماسک و بسته های معیشتی، ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی و اجرای طرح شهید سلیمانی با رویکرد واکسیناسیون، اجرای برنامه های آبروی محله و افتخار کوچه، برگزاری ۲۵ یادواره شهید در مساجد، تداوم نهضت کمک مومنانه با رویکرد هر بسیجی یک خدمت، بازدید از پایگاه های منتخب بسیج، راه اندازی غرفه های  خدمات مشاوره خانواده، برگزاری میز خدمت در اماکن عمومی برای رفع مشکلات مردم و اجرای شیفت ایثار کارگری بخشی از برنامه ها است.

وی ادامه داد: راه اندازی پویش من و رفیق شهیدم در فضای مجازی، برگزاری اولین دوره اردوهای راهیان نور بعد از کرونا، اجرای پویش نهضت خدمت رسانی، تجلیل از بسیجیان برتر و جهادگران نمونه، اجرای نشست های روشنگری به شکل حضوری و مجازی، راه اندازی کلینیک سیار در روستاهای دورافتاده، برگزاری جشنواره ورزشی و مسابقات فرهنگی، میزگرد خاطرات فرماندهان بسیج، همایش تجلیل از رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس، اجرای برنامه های فرهنگی در راستای تقویت سبک زندگی اسلامی، اهدای جهیزیه و تحویل منازل مسکونی محرومین، اجرای جشنواره رسالت ماندگار،همایش پیاده روی خانوادگی، اجرای رزمایش بزرگ اقتدار بسیجیان در مصلی اراک، دوره حرفه ای تربیت خبرنگاران بسیجی، از جمله برنامه های مهم در هفته بسیج اراک است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان کرد: شعار محوری در هفته بسیج؛ بسیج پاره تن مردم است که رویکرد کلیه برنامه ها تحقق این شعار است.

وی یادآور شد: در هفته بسیج ۹ واحد مسکونی در شهرهای داودآباد و ساروق و روستاهای بهادرستان، مرزیجران ، وزیرآباد و مشهدالکوبه به بهره برداری می رسد که تاکنون ۱۰۹ واحد مسکونی تحویل ولی نعمتان انقلاب اسلامی شده است.

مهجوری گفت: اجرای نهضت کمک مومنانه در بخش های مختلف یکی دیگر از برنامه های مهم است که تاکنون بیش از ۱۳۲ هزار بسته معیشتی در سطح اراک به همت جهادگران بسیجی توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک خاطرنشان کرد: هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه شروع می شود که شنبه به عنوان بسیج؛ اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی، یکشنبه به عنوان بسیج؛ علم و فناوری ، دوشنبه به عنوان بسیج؛ به عنوان عدالت و مبارزه با فساد، سه شنبه به عنوان بسیج؛ عزت ملی و مرزبندی با دشمن، چهارشنبه به عنوان بسیج؛ استقلال و آزادی، پنج شنبه به عنوان بسیج؛ سبک زندگی اسلامی و جمعه به عنوان بسیج؛ معنویت و اخلاق نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات