در نشست با مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان بیان شد؛
زاهدان/ در آستانه ی فرارسیدن هفته بسیج، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با حضور در ستاد اقشار سپاه سلمان با مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۳۹۰۵۰۹
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته بسیج که با شعار "بسیج پاره تن مردم" نام گذاری شده است، بر همکاری و تعامل میان بسیج و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جهت رفع مشکلات و موانع موجود تاکید کرد.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی روحیه بسیجی و تلاش و مدیریت جهادی را راه حل رفع مشکلات عنوان کرد و ضمن اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که بسیج کلید حل مشکلات کشور است، عنوان کرد: همکاری و هم افزایی و به کارگیری ظرفیت های موجود بنیاد مسکن استان و مجموعه بسیج و سپاه در جهت کمک به رفع مشکلات مناطق مختلف استان و محرومیت زدایی ضروری می باشد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان نیز ضمن عرض تبریک گرامیداشت هفته بسیج و ارائه گزارش اقدامات انجام شده، از به کارگیری کلیه توان، ظرفیت ها و امکانات بنیاد مسکن در حوزه ساخت و بازسازی مسکن شهری و روستایی، رفع حاشیه نشینی شهرهای استان و ساخت مسکن برای حاشیه نشینان شهرستان چابهار خبر داد.

سید خلیل منبتی با تاکید بر نقش بسیج در محرومیت زدایی و آبادانی کشور بیان کرد: استفاده از ظرفیت بسیج یک فرصت است تا با فراهم ساختن بستر مناسب، استان سیستان و بلوچستان و شهرستان چابهار را از حاشیه نشینی منفک و اقدامات لازم برای آبادانی و آسایش مردم در کلیه مناطق استان انجام دهیم.

ارسال نظرات